Характеристики туристичного сайту:
Вік домену: 14 років
Час перебування під фільтрами: більше 2х років
Ціль: виведення сайту з під санкцій Google (Penguin, Panda) та Яндексі (АГС, Мінусинськ)
Пошукові системи, що просуваються: Google Yandex
Тематика: туризм (турагентство, гарячі тури, тури в Країна; готелі, тури в Місто, авіаквитки)
Регіон: Україна
Конкуренція: висока
Цінове позиціонування: середні-високі ціни
Ніша туристичних послуг є дуже висококонкурентною, про що свідчить чималі бюджети на зовнішні посилання в тематиці. SEO просування вимагає високої кваліфікації спеціаліста та ефективного розподілу ресурсів на роботи. Тим більше, що нам довелося ще й виправляти помилки попередньої SEO студії, які власне і призвели до фільтрів сайту. Що вийшло у нас – читайте нижче.
Комплексний SEO аудит: виявлення SEO проблем, фільтрів Google Яндекс та розробка стратегії виправлення ситуації
Аналіз ринку та конкуренції
- Маркетинговий аудит сайту (вивчення конкурентів та ринку туризму)
- Комплексний аудит сайту (seo, юзабіліті, технічний та комерційний аудити)
- Складання та кластеризація семантичного ядра
- Розробка нової seo-структури сайту
Аналіз внутрішньої оптимізації
- Аналіз технічних файлів sitemap.xml та robots.txt
- Аналіз title, description, keywords
- Аналіз контенту, внутрішньої перелінковки
- Аналіз швидкодії сайту
Аналіз зовнішньої оптимізації
- Аналіз якості посилальної маси
- Аналіз природності зростання маси посилань
- Перевірка сайтів донорів на тематичність
- Аналіз анкор аркуша сайту
Критичні помилки, виправлення яких було обов'язковим для зняття фільтрів Google Panda, Яндекс АГС
- Сайт був порожнім: був відсутній контент на 90% LP, були відсутні тури та інші туристичні пропозиції. Сайт не ніс жодної цінності для користувачів.
- Контент, який був розміщений, був неунікальний і переспамлений ключовими словами. Була присутня злісна переоптимізація.
Анкор лист туристичної компанії був жахливим. 90% анкорів належали до ігрової індустрії, а всі сайти донори знаходилися під фільтрами (явно робота конкурентів) - Title та description були присутні, проте вони складалися з 1-2 ключових слів.
- Keywords було переоптимізовано (+10 ключових слів було додано до метатегу на кожній сторінці)
- Швидкодія. Сайт вантажився критично довго. Час очікування іноді перевищував 30-40 сек. Погодьтеся, поведінкові чинники такого сайту хорошими бути не могли.
Етапи робіт з виведення сайту з-під фільтрів
Роботи з внутрішніх факторів
- Замовлення та розміщення нового контенту на сторінках сайту (висока якість контенту, гарна унікальність). Весь контент написаний за технологією LSI.
- Оптимізація мета-даних (title, description, використання мікророзмітки на сторінки сайту).
- Використання мікророзмітки.
- Виправлені помилки в sitemap.xml та robots.txt (вказано host, видалено директиви “Disallow”, які блокували доступ до потрібних сторінок сайту).
- Переїзд сайту на https
- Оптимізація швидкодії (використання кешування та стиснення, масова оптимізація зображень, оптимізація запитів до бази даних) - завантаження сторінок з 30-40 с зменшилося до 5-6 с.
Роботи із зовнішніх факторів (фільтри Google Penguin, Яндекс Мінусинськ)
- Звернення до власників сайтів безпосередньо (робота з видалення неякісних посилань)
- Перевірка всіх посилань на якість у CheckTrust та Majestic
- Робота над збільшенням загальної якості маси посилань, за допомогою отримання нових природних лінків з хороших ресурсів
- Побудова нового природного анкор листа
Після виконаної роботи ми подали заявки в Google та Яндекс на перегляд сайту. Через місяць фільтр було знято. Результати наведені нижче (дані взяті з Google Analytics, регіон України, органічний трафік).