Вихідні дані щодо соцмереж компанії


  • Ціль: 10 000 передплатників до кінця року за мінімальною ціною
  • Рекламні системи: Реклама в Instagram та Facebook
  • Тематика:Компанія з виробництва та постачання високоякісного насіння соняшника, кукурудзи, озимого ріпаку та сортів люцерни.
  • Рекламний бюджет Facebook: 100$ на місяць перші три місяці, після підвищення до 400$
  • Рекламний бюджет Instagram: 100$ на місяць
  • Регіон: Україна
  • Конкуренція: низька
  • Цільова аудиторія: Фермери, землевласники, які займаються сільським господарством та тваринництвом
  • Стратегія: Стратегії ґрунтувалися на прямих інтересах, непрямих та lal аудиторії, мета – Взаємодія з публікацією
  • Рекламна мета: Позначки «Подобається» Сторінки у Facebook та Взаємодія з публікацією/Трафік у Instagram
  • Період реклами:Facebook з червня 2021 по зараз, Instagram з жовтня 2021 по зараз

Кейс: Набір передплатників у Instagram та Facebook для компанії з виготовлення насіння основних сільськогосподарських культур



Ніша агропромисловості не переповнена, але основна проблема у правильному доборі аудиторії, оскільки активно зацікавлених небагато. Основна мета – викликати інтерес та залучити на сторінки соцмереж. Було використано кілька стратегій для виявлення тієї, яка працює найкраще.



Запуск та оптимізація реклами компанії з виробництва насіння

Стратегія реклами у Facebook

Для початку ми розробили стратегію пошуку аудиторії. Так як бюджет був маленьким, було вирішено пробувати їх по черзі та збирати аудиторію поступово.

  1. Набір взаємодій з публікаціями, щоб визначити найбільш залучену аудиторію
  2. Запуск реклами на аудиторію, схожу на тих, що взаємодіяли зі сторінкою

Ця стратегія принесла прийнятний результат, бюджет було підвищено. Надалі ця аудиторія звужувалася, відсікаючи дорогу аудиторію і ми вийшли на ціну 0,20$ за передплатник. Також регулярно запускаємо просування публікацій для підвищення відвідуваності заходів та впізнання нових товарів.

Стратегія реклами у Instagram

Клієнт вирішив просувати сторінку в Instagram після успішного просування у Facebook. Аудиторія в цій соцмережі складніша, немає можливості оптимізуватися під набір передплатників, необхідність deeplink
Стратегія просування в Instagram була аналогічна стратегії у Facebook:

  1. Запустити рекламу на впізнаваність бренду, щоб підняти активність сторінки та залучити зацікавлену аудиторію.
  2. Запуск реклами з метою Трафік, вести на сторінку Instagram через deeplink (щоб сторінка відкривалася у додатку, а не в браузері)

Ця стратегія принесла передплатників по 1,13$, що було вище за очікуване. Поспілкувавшись із підтримкою Facebook та провівши аналіз, було ухвалено рішення запустити тестів рекламу через сам Instagram, на аудиторію за інтересами з метою Взаємодії з публікацією. Запускали на 10 днів мінімальний бюджет. Ця стратегія не принесла результату, тому було ухвалено рішення повернутися до початкової стратегії та поступово знижувати ціну передплатника, відсікаючи дорогі канали та розширюючи дешеві.

Показники реклами у Facebook та Instagram

На скріні нижче показані результати кампанії з підвищення залучення та впізнаваності у Facebook

Тестування різних аудиторій та теорій

Урізання непрацюючих аудиторій

Знайдено оптимальну аудиторію, працюємо з нею. Розширюємо дешеві канали, закриваємо дорогі.

Початок роботи з Instagram, залучення та трафік

Оптимізуємо рекламу Instagram, Facebook стабілізувався і ціна передплатника поступово падає

Тестуємо різні підходи до просування у Instagram

Підбір креативів

Для реклами в Instagram використовуються існуючі публікації для підвищення залучення та впізнаваності бренду. У рекламі Facebook креативи створювалися під аудиторію, тестували різні підходи. Відеореклама дала найкращий результат, статична картинка привертає менше уваги.

Реклама з полем та повітряною кулею
Реклама під новини
Реклама з пісочним годинником
Реклама Більше 70 років
Відеореклама з комбайном