- Ціль: максимізація конверсій із сайту по каналу контекстної реклами в рамках допустимої ціни за конверсію
- Рекламні системи: Google Ads
- Тематика: доставка готової їжі
- Рекламний бюджет: 101 742 грн (з урахуванням вартості послуг агенції)
- Регіон: Одеса
- Конкуренція: висока
- Цільова аудиторія: чоловіки та жінки від 18 до 35 років, які проживають чи працюють в Одесі, працюють в офісі або займаються бізнесом, активно користуються інтернетом
- УТП: тільки свіжі та якісні продукти, приготування – після надходження замовлення, швидка доставка та ввічливий сервіс
- Період реклами: січень грудень
Для досягнення поставленої мети було прийнято рішення про запуск 6 рекламних кампаній у Google AdWords:
- 1. Пошукова реклама на запит товарів/послуг
Показ реклами на запити з комерційною прив'язкою (доставка, замовлення тощо), що чітко ідентифікують продукт — основне джерело прямих продажів.
- 2. Пошукова реклама за брендовими запитами
Орієнтована на користувачів, які вже знайомі з брендом або дізнались про компанію з офлайн реклами, дозволяє користувачам максимально легко і швидко потрапити на сайт, а також мінімізувати можливість "крадіжки" брендового трафіку конкурентами.
- 3. Пошукова реклама за брендовими запитами з націлюванням на Київ
Користувачі мобільного 3G інтернету визначаються AdWords як київські, незалежно від фактичного розташування, тому необхідно використовувати окрему кампанію з націленням Київ та ключовими словами з топонімом (в даному випадку Одеса). Докладніше про це ви можете прочитати у статті Мобільна реклама Google AdWords: неочевидні можливості.
- 4. Пошукова реклама за запитами товарів/послуг із націлюванням на Київ
Аналогічно попередньої, ключові слова за запитами зі згадуванням топоніму Одеса необхідно використовувати в окремій кампанії з націленням на Київ.
- 5. Ремаркетинг
Банерний ремаркетинг у контекстно-медійній мережі Google розділений за 3 категоріями націлювання на користувачів, які відвідували наш сайт – показ реклами протягом 5 днів після заходу на сайт (ті, хто шукає суші на даний момент часу), реклама з 14 по 21 день з моменту відвідування сайту (середній термін виникнення нової потреби в продукті), реклама по користувачам, які здійснювали транзакцію (орієнтовані на лояльну аудиторію, нагадування про компанію, інформування про акції та спецпропозиції).
- 6. Реклама у Gmail
За власним брендом (лояльна аудиторія, інформування про акції та спецпропозиції), за брендами конкурентів (користувачі, які періодично замовляють суші в інших компаніях).
Реклама в Яндекс була допоміжним каналом продажів, орієнтованим на користувачів, які користуються пошуком Яндекс. Було запущено 2 рекламні кампанії:
- 1. Пошукова реклама за запитами товарів/послуг
- 2. Пошукова реклама за брендовими запитами
З урахуванням того, що саме пошукова кампанія за загальними запитами була найбільш конкурентною, високобюджетною, і приносить максимум нових клієнтів, її ефективності приділялася особлива увага. Використовувалися коригування ставок залежно від вартості конверсії у різний час доби та дні тижня. Як стратегія призначення ставок використовувалася Оптимізація ціни за конверсію, яка в автоматичному режимі змінювала ставки за клік в залежності від прогнозованої ймовірності конверсії в даний момент.
Також, від клієнта було отримано інформацію про залежність попиту від погоди - У дощовий час замовлення надходили помітно частіше. Було розроблено та впроваджено скрипт Автоматична зміна ставок у Google AdWords залежить від погоди, що дозволяє підвищувати ставки за клік, коли йде дощ, і повертає вихідні значення після сонячної погоди.
З урахуванням тенденцій зростання мобільного трафіку та адаптивного дизайну сайту було переглянуто коригування ставок для мобільних пристроїв, мобільний трафік показував ефективність на високому рівні. Завдяки роботі з мобільними користувачами кількість сеансів з цього типу пристроїв зросла за рік більш ніж у 4 рази, а кількість транзакцій – у 6,5 разів.
Медійна реклама (ремаркетинг та Gmail) на перший погляд давали невелику кількість транзакцій. Але звіт Асоційованих конверсій у Google Analytics демонструє ефективність медійної реклами не лише як інструмент брендингу, але й як важливий канал продажу. Нехай прямих конверсій було небагато, але на кожну пряму припадало 4,4 конверсії, в яких медійна реклама була одним із джерел трафіку на шляху користувача.
Поліпшення показника окупності інвестицій у рекламу відбувалося за рахунок збільшення кількості лояльних користувачів, які робили замовлення, переходячи на сайт за брендовими запитами чи ремаркетингом, а також завдяки зростанню коефіцієнта конверсії користувачів, що потрапили на сайт за загальним запитам – чим відоміша компанія, чим частіше бачив користувач. її рекламу, чим більше друзів та знайомих замовляли тут суші – тим вища ймовірність, що новий користувач конвертується у нового клієнта.
Загальне зростання транзакцій по платному трафіку склало 229 % в порівнянні з рік до року, дохід при цьому дохід зріс на 251 %, а коефіцієнт транзакцій зріс на 55%. Зверніть увагу, що дані не містять інформації про замовлення, оформлені по телефону.
Таким чином, основну мету проекту – максимізацію кількості конверсій – було виконано.