Оптово-роздрібний інтернет-магазин тканин "Alexandr D."
Попередня версія сайту була каталогом, де люди могли вивчити асортимент і зробити замовлення по телефону або поштою. При розробці нового сайту перед нами було поставлено такі завдання:
- розробити зручний сайт, який продаватиме більше попереднього
- розробити сайт, який буде легко просунути в ТОП пошукової видачі
- створення сприятливого іміджу компанії
Як виглядав попередній сайт:
загальні положення
Для нової версії сайту вирішили створити інтернет-магазин на системі управління OpenCart. Ця CMS добре масштабується, що дозволило нам створити цілу низку унікальних рішень (про них читайте далі).
Вкрай важливо і те, що сайт дуже швидко завантажується навіть на повільному інтернеті з будь-якого смартфона.
Проектування сайту
На першому етапі розробки ми провели маркетингове дослідження:
- вивчили історію пошукових запитів для складання якісної структури для SEO просування
- вивчили сайти конкурентів, а також інші сайти у цій же тематиці. Такий аналіз підказав нам кілька добрих рішень і показав, чого не роблять наші конкуренти, але що ми можемо надати нашій потенційній аудиторії
- склали список можливих рішень для сайту, відібрали найкращі з них
З урахуванням результатів маркетингового дослідження розробили прототипи всіх типових сторінок сайту:
Розробка дизайну
Дизайн сайту розробили адаптивним під всі типи пристроїв - обсяг трафіку з мобільних пристроїв зростає з кожним днем, і за відсутності адаптивної або мобільної версії сайту втрачається більшість потенційних клієнтів.
Дизайнеру вдалося реалізувати наші та клієнтські побажання. Підсумкова версія створює необхідний образ корпоративності та серйозності компанії. Усі елементи у дизайні правильно збалансовані та інтуїтивно зрозумілі.
Мобільну версію зробили у стилі сучасної мобільної програми. Такий дизайн буде дуже зрозумілим і зручним для власників смартфонів.
Технічні та маркетингові рішення
Щоб зміцнити позиції нашого клієнта серед конкурентів, ми реалізували кілька сильних рішень.
Групи покупців:
Вартість товарів, що відображається на сайті, змінюється в залежності від планованих обсягів покупки. Для цього відвідувачам треба лише вказати обсяги, що їх цікавлять, і вказати свої дані:Функціональна панель покупця
Замість "ковзного" меню продукції, закріпленого за верхом екрану, ми реалізували окрему функціональну панель, яка містить у собі:- каталог товарів
- контакти та форму замовлення дзвінка
- посилання на відкладені товари
- посилання на сторінку замовлення зразків
- і звичайно ж кошик
Тепер усі основні конверсійні елементи сайту завжди доступні для відвідувачів:
Замовлення зразків тканини
Реалізували дуже корисну функцію замовлення зразків. З її допомогою багато потенційних клієнтів, які сумніваються в якості тканини, можуть замовити певну кількість зразків. Після того, як ці клієнти переконаються у високій якості тканин, що їх цікавлять, вони можуть стати постійними клієнтами магазину.Цей функціонал приведе власникам магазину багато нових покупців.
Спрощений кошик
Як показали дослідження, через кошики, у яких прибрано всю зайву інформацію та посилання на інші розділи, до повного оформлення замовлення доходить більший відсоток відвідувачів сайту. Це підвищує конверсію інтернет-магазину. Ми розробляємо кошики для наших магазинів виключно за таким принципом.
Якщо користувачеві необхідно вивчити умови доставки та оплати, він може це зробити прямо на сторінці кошика у вікні, не перериваючи процес оформлення замовлення.
Кошик створили інтерактивним - він підкаже покупцям, скільки їм ще необхідно добрати тканини для отримання знижки.
Інші рішення:
- Генерація довільних PDF-каталогів в адмін-панелі сайту: тепер менеджер, дізнавшись про потреби замовника, може за кілька хвилин зібрати унікальний PDF-каталог, що підходить під запити клієнта, і відправити його поштою. Інформація щодо кожної позиції (фото товару, характеристики, ціни тощо) береться прямо з сайту.
- Модулі переглянутих та схожих товарів
- Фільтр за візерунком тканини в каталозі товарів
- Пошук товарів по сайту з автокомплітером (введіть кілька перших літер та сайт підкаже Вам усі можливі варіанти)
- Мультимовність (українська та російська мови інтерфейсу)
- та ін.
SEO-оптимізація
При розробці сайту ми спочатку враховували необхідність пошукового просування:
- заклали зручну для просування структуру сайту
- налаштовано коректну транслітерацію URL-адрес українською та російською мовами
- створили правильну структуру URL-адрес
- провели оптимізацію атрибутів зображень
- налаштували правильну генерацію заголовків сторінок
Перед самою викладкою сайту провели ряд робіт для того, щоб не втратити старий трафік, не потрапити під фільтри та отримати якнайбільше “бонусів” від пошукових систем за новий сайт:
- склали та налаштували список 301-редиректів (для зв'язування відповідностей старих сторінок сайту з новими)
- створили правильний файл Robots.txt
- створили файл Sitemap.xml
- перевірили якість та унікальність усіх текстів на сайті, описали коригування контент-менеджерам.
- усунули всі технічні дублі сторінок сайту
- розробили та запрограмували формування мета-даних для Категорій та Карток товарів.
Трохи статистики
людина працювали над проектом (крім Замовника та його співробітників)
зайняли розробка та погодження ТЗ, маркетингове дослідження та прототипування сайту
макет розроблено в рамках обраної концепції дизайну
зайняла робота програмістів
витрачено SEO-фахівцем та програмістом на організацію “переїзду”