У сфері доставки їжі (суші, піци та інших страв) в Одесі конкуренція дуже висока, що призводить до того, що ті, хто входить на ринок без розкрученого бренду, часто працюють у збиток. Тому завдання запуску реклами в Google Ads вимагає ретельного підходу і досвіду, щоб якомога швидше вивести клієнта на позитивний результат по рекламі

Кейс із реклами суші в Одесі



Характеристики проекту:

  • МетаЗбільшення впізнаваності бренду і виход по небрендовому трафіку на ROAS понад 300% (враховуються тільки замовлення через кошик, без урахування дзвінків, месенджерів та інших способів зв'язку):
  • Тематика: доставка готової їжі;
  • Період просуванняЗ липня 2021 року по січень 2024 року;
  • Тип реклами: Google Ads;
  • Регіон просування: Одеса;
  • Конкуренція: висока,




Для реалізації поставлених цілей було створено такі кампанії в Google Ads:

  • Пошукова реклама за брендовими запитами:
      • Створюється для окремого аналізу тих, хто переходить за брендовими запитами.
      • Націлена на покупців, які вже знайомі з брендом або отримали рекомендацію від знайомих чи через офлайн рекламу.
      • Впроваджується для того, щоб уникнути переходу на сайти конкурентів, якщо вони запускають кампанію за нашими брендовими запитами.
  • Пошукова реклама за запитами товарів:
      • Показ реклами за запитами з комерційною прив'язкою (доставка, замовлення тощо), що чітко ідентифікують продукт - основне джерело прямих продажів за небрендовими запитами.
  • Пошукова реклама за брендовими запитами конкурентів:
      • Орієнтована на користувачів, уже знайомих із брендами наших конкурентів, які також є нашою цільовою аудиторією.
  • Відеокампанія в YouTube:
  • Були зібрані цільові аудиторії, на які ми налаштовувалися і показували створені клієнтом відео.


 

Надалі в міру роботи в акаунті Google ads, створювалися інші кампанії.

Підсумкові результати за весь період роботи реклами:

  1. З клієнтом було узгоджено окремий бюджет за брендовими запитами, який у середньому становив близько 45 тис грн на місяць. Незважаючи на те, що брендового трафіку було набагато більше, нашого бюджету не вистачало його покрити. Відношення витрат на рекламу до суми замовлення склало в середньому 1 до 34 (тобто на 1 грн витрат ми отримали 34 грн замовлення).
  2. За кампаніями, які не пов'язані з брендовими запитами, був узгоджений бюджет у районі 43 тис. грн на місяць. Аналізуючи показники за цими кампаніями, відношення витрат на рекламу до суми замовлення склало в середньому 1 до 3,4 (тобто на 1 грн витрат ми отримали 3,4 грн замовлення).
  3. Аналізуючи загальні показники реклами з 01/07/2021 по 31/01/2024, ми отримали такі результати:
    • Витрати: 2,42 млн грн
    • Загальна сума замовлення через кошик: 38,7 млн грн
    • Відношення загальної суми замовлення через кошик до витрат: 15,95
    • Середня ціна за клік: 6 грн


Висновки за кейсом

У висококонкурентних нішах зазвичай непросто досягти хорошої рентабельності. Для цього необхідне знання всіх нюансів акаунта Google Ads і досвід ведення реклами в ніші. За результатами реклами нам вдалося збільшити відношення загальної суми замовлення до витрат з 9 до 20.