Характеристики проекту:
- Період просування:: з 1 лютого 2020 року по сьогоднішній день:
- Тип реклами:: Google реклама;
- Назва компанії: Totmarket - магазин товарів для дому;
- Регіон просування: Україна;
- Посилання на сайт проєкту:: totmarket.com.ua
- Основна мета клієнта: Максимальна кількість доходу на наданий бюджет на рекламу.
Етапи робіт із просування інтернет магазину товарів для дому в гугл рекламі:
Сайт просувався виключно через Google Shopping від самого початку свого створення, не використовуючи інші методи просування. Оскільки сайт створений на платформі "Пром" і ця платформа надає все необхідне для створення торгових кампаній у Google, ми одразу почали проходити модерацію в Мерчант центрі. Цей вид кампаній на практиці показує кращі результати для інтернет-магазину, ніж всі інші види кампаній в акаунті Google.
Крім основних налаштувань у Мерчант центрі, ми провели додаткову оптимізацію. Зокрема, з використанням правил були виключені дешеві товари, щоб уникнути витрачання бюджету на них.
Налаштування відстеження конверсій у Google Ads і Google Analytics 4:
Один із ключових чинників для досягнення ефективності - правильне налаштування конверсій для проєкту. Це пов'язано з тим, що машинне навчання Google буде оптимізуватися на ці цілі, і фахівець з реклами також буде використовувати ці дані для аналізу та оптимізації. Оскільки 90 відсотків продажів здійснюється через кошик, у цьому проєкті було налаштовано конверсію 'Купівля через кошик' з передачею суми замовлення.
Подальша оптимізація реклами проекту:
- Мета: Проєкт просувався тільки через торгові кампанії, оскільки, як було сказано раніше, вони демонструють кращі результати, ніж інші види кампаній у Google.
- Старт просування починався зі звичайних торгових кампаній з подальшим переходом на Розумні торгові (тепер уже віддалені Google).
- Наразі робота ведеться в кампаніях Performances Max.
- У процесі роботи над торговими кампаніями тестувалися різні стратегії з метою знайти найкращий спосіб отримання максимального доходу за поточних витрат.
- Також проводяться роботи з основним фідом через правила і додаткові фіди.
- Проводиться і продовжує проводитися аудит за сегментами товарів і окремими позиціями карток товарів для досягнення рентабельності реклами.
Результати оптимізації Магазин товарів для дому Google з 01/02/2020 по сьогоднішній день:
Як бачимо, за період з 01/02/2020 по 24/02/2024 за витрат на рекламу в 656 тис. грн ми отримали замовлень на суму 17,5 млн грн, що склало рентабельність інвестицій 26,7.
Оскільки Google Analytics 4 почав роботу з липня 2022 року, ми можемо переглядати статистику тільки за цей період. За даними асоційованих конверсій з 01/07/2022 по 25/02/2024 видно, що наш проєкт приносить ще більше доходу, ніж відображено в кабінеті Google Реклами. Це пояснюється тим, що покупки відбуваються не з першої взаємодії з рекламою. Клієнту може знадобитися кілька переходів до товарної позиції перед покупкою, і зв'язок між клієнтом і рекламою може бути втрачено.
Рекомендації для подальших дій:
- Продовжуємо моніторити й аналізувати результати рекламних кампаній.
- Регулярно оновлюємо та оптимізуємо товарний асортимент і кампанії відповідно до змін у попиті та ринкової конкуренції.
- Розробляємо і тестуємо нові стратегії для оптимізації витрат і максимізації доходів.