Збільшення лояльності споживачів до бренду FREESTYLES через брендовані товариства. Проблеми, з якими ми зіштовхнулися:
Труднощі тематики (мало хто захоче підписатися на «Презервативи»)…



Збільшення лояльності споживачів до бренду FREESTYLES через брендовані товариства.

Проблеми, з якими ми зіштовхнулися:

  1. Труднощі тематики (мало хто захоче підписатися на «Презервативи»).
  2. Відсутність залучення користувачів.



Клієнт спочатку прийшов до нас з метою розробити яскравий промо-сайт, що запам'ятовується, для реклами. З подробицями WEB-розробки Ви можете ознайомитись тут.

Після запуску сайту ми розпочали розробку рекламної стратегії. Ми провели конкурентний аналіз та досліджували популярні співтовариства ВКонтакте, присвячені психології стосунків, кохання та сексу. В результаті ми виявили приховану потребу споживача, яка полягала в нестачі освітніх програм про секс та стосунки.

Підлітки (і не тільки) стикаються з проблемою: з одного боку, є необмежений доступ до порнографії (яку складно накласти на реалії життя), з іншого — гігантські психологічні тексти про стосунки, досить складні для обивателя.



Ми дійшли висновку, що саме Freestyles може стати провідником у світі відносин та сексу для наших споживачів, тим самим завойовуючи окуляри лояльності та уявляючи себе як експерта у своїй ніші.

Велика ідея бренду Freestyles – вивести сексуальне життя та стосунки людей на новий рівень, навчаючи їх.

Цю ідею команда SMM реалізувала у трьох соціальних мережах: Вконтакте, Facebook та Google+:




Однак не писати про продукцію зовсім було б неправильним… Але що можна сказати про презервативи так, щоб не «спужнути» людину і щоб вона не відписалася? Адже ніхто не хоче підписатися на групу про презервативи. Ми поставилися до цього творчо. Дивіться самі!"


  • Більшість публікацій – інформаційного характеру: поради, факти, статті, кіно про стосунки.
  • Раз на місяць цікаві конкурси. Конкурси мають лише творчий характер. І звичайно ж – призи!
  • Блок «Обговорень» винесений у невластиве для більшості груп місце — над льотною новиною. До того ж, він містить не 3 теми (за замовчуванням), а 7.

  • Відносно недороге рекламне просування (від 4 до 7 RUB за кінцевого передплатника)
  • Цікаві опитування на тему стосунків, кохання та сексу.
  • Брендовані Call to action — заклики вчинити певну дію. Служать підвищення залученості. З їх допомогою група піднімається вище у рядку пошуку за релевантним запитом незалежно від кількості своїх учасників.

2486

Кількість передплатників

+15%

Органічний приріст передплатників на місяць

+276%

Схвалення (мені подобається)

+186%

Залучення (кількість коментарів на місяць)

+33%

Вірусність (поділитися на місяць)

Над проектом працювали:

  • SMM-фахівець: Оксана Дудник
  • Дизайнер: Ольга Мілевич
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних
  • Project manager: Олександр Матола

Для команди StarMarketing промо-сайт офіційного імпортера презервативів FREESTYLES стали не тільки важким завданням, а й улюбленим цікавим дітищем.


    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Vadym
    Chief Executive Officer