FREESTYLES. Розкрутка презервативів у соціальних мережах
Збільшення лояльності споживачів до бренду FREESTYLES через брендовані товариства.
Проблеми, з якими ми зіштовхнулися:
- Труднощі тематики (мало хто захоче підписатися на «Презервативи»).
- Відсутність залучення користувачів.
У пошуках рішення...
Клієнт спочатку прийшов до нас з метою розробити яскравий промо-сайт, що запам'ятовується, для реклами. З подробицями WEB-розробки Ви можете ознайомитись тут.
Після запуску сайту ми розпочали розробку рекламної стратегії. Ми провели конкурентний аналіз та досліджували популярні співтовариства ВКонтакте, присвячені психології стосунків, кохання та сексу. В результаті ми виявили приховану потребу споживача, яка полягала в нестачі освітніх програм про секс та стосунки.
Підлітки (і не тільки) стикаються з проблемою: з одного боку, є необмежений доступ до порнографії (яку складно накласти на реалії життя), з іншого — гігантські психологічні тексти про стосунки, досить складні для обивателя.
Рішення знайдено! Розроблено відповідну концепцію!
Ми дійшли висновку, що саме Freestyles може стати провідником у світі відносин та сексу для наших споживачів, тим самим завойовуючи окуляри лояльності та уявляючи себе як експерта у своїй ніші.
Велика ідея бренду Freestyles – вивести сексуальне життя та стосунки людей на новий рівень, навчаючи їх.
Цю ідею команда SMM реалізувала у трьох соціальних мережах: Вконтакте, Facebook та Google+:
Вирішення проблеми рекламування продукції FREESTYLES
Однак не писати про продукцію зовсім було б неправильним… Але що можна сказати про презервативи так, щоб не «спужнути» людину і щоб вона не відписалася? Адже ніхто не хоче підписатися на групу про презервативи. Ми поставилися до цього творчо. Дивіться самі!"
Як ми зробили Freestyles провідником і гідом у світі відносин та сексу. І досягли високої залученості передплатників
Досягнуті результати:
Кількість передплатників
Органічний приріст передплатників на місяць
Схвалення (мені подобається)
Залучення (кількість коментарів на місяць)
Вірусність (поділитися на місяць)
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- SMM-фахівець: Оксана Дудник
- Дизайнер: Ольга Мілевич
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
- Project manager: Олександр Матола