Інтернет-магазин дверей «Маркет-двері» з моменту своїх перших кроків в інтернеті співпрацює зі Star-Marketing і вже понад 3 роки є лідером онлайн-продажів дверей у Києві.



Інтернет-магазин дверей "Маркет-двері" з моменту своїх перших кроків в інтернеті співпрацює зі Star-Marketing і вже понад 3 роки є лідером онлайн-продажів дверей у Києві. Але в умовах постійно зростаючої конкуренції очевидною стала необхідність розробки нового сайту, який мав виконати такі завдання:

  • підвищення конверсії із сайту
  • збільшення частки цільового трафіку по регіону за рахунок більш правильної структури та технічної реалізації сайту
  • підвищення віддачі від SEO за рахунок оновлення структури сайту та покращення посадкових сторінок
  • оновлення застарілого дизайну сайту для створення сприятливого іміджу компанії


Необхідно створити зручніший і зрозуміліший для відвідувачів сайт, який викликатиме довіру у потенційних покупців і покаже більш високий рівень конверсії. При цьому важливо було зберегти візуальну впізнаваність компанії, з чим дизайнери успішно впоралися.

Системою управління для сайту була обрана CMS PrestaShop – популярна у всьому світі CMS, яка дозволила нам реалізувати весь необхідний функціонал.


На першому етапі розробки ми провели маркетингове дослідження:

  • вивчили дані з Google Analytics та Яндекс.Метрика по старому сайту.
    Багато годин провели у Вебвізорі Яндекса, збираючи інформацію про поведінку відвідувачів на сайті. На основі цих даних виявили, що на старому сайті працювало добре, а що потрібно було покращити.
  • на основі статистики пошукових запитів переформатували структуру каталогу товарів, додали до неї нові розділи, які мають попит у потенційної аудиторії.
  • змінили структуру сайту – всі службові розділи винесли у “верхнє” меню, а під шапкою розмістили каталог продукції. Тепер кожен відвідувач сайту одразу бачить усі розділи та легко може зорієнтуватися, де шукати потрібний йому товар.
  • у цій тематиці більшість замовлень здійснюється не через кошик, а через виклик замірника, замовлення консультації або через телефонний дзвінок. Тому, на картці товару, крім стандартної кнопки "додати в кошик", було додано кнопку "Купити в 1 клік" і спонукання оформити замовлення по телефону. Як ми побачимо пізніше, це призвело до збільшення конверсії із сайту.
  • Внизу кожної сторінки було вирішено розмістити форму замовлення консультації. Через неї звертається безліч людей, яким складно визначитися і які потребують консультації спеціаліста.

Далі нами було розроблено прототип сайту з урахуванням необхідної структури та бажаного функціоналу.


При розробці дизайну ми зробили головний візуальний упор на товар та конверсійні елементи
(Кнопки замовлення). Покупців нічого не відволікає від вивчення товарів та корисної інформації, при цьому
дизайн вийшов сучасним та візуально приємним.




При замовленні дверей найчастіше виникає потреба також придбати безліч супутніх товарів. Для вирішення цього завдання було розроблено модулі рекомендованих супутніх товарів.

Більшість складних рішень щодо цього проекту припало на адміністративну панель. Одним із таких рішень став модуль швидкого редагування товарів.
Так, адміністратору магазину для зміни цін чи базової інформації щодо товару не потрібно заходити у кожний товар. Достатньо вивести товари потрібних категорій на одній сторінці "адмінки" та внести потрібні зміни.

Як показав досвід, у цій тематиці левова частка замовлень проходить через телефонний дзвінок, т.к. потенційним покупцям потрібна консультація спеціаліста. З огляду на це, ми додали на сайт кілька закликів оформити замовлення по телефону — поруч із кнопкою додавання до кошика та внизу сторінки, після вивчення всієї інформації щодо певного товару. Це призвело до значного збільшення продажів (графік зростання продажу показаний наприкінці кейсу).

  • Модулі переглянутих та схожих товарів
  • Мультимовність (українська та російська мови інтерфейсу)
  • Інформер – невеликий інформаційний блок, який виводиться під шапкою сайту на сторінках каталогу та товарних сторінках. Зручно, якщо Вам потрібно донести до всіх відвідувачів сайту важливу інформацію (наприклад, про вихідні святкові дні)
  • Порівняння товарних позицій
    і багато іншого…


При грамотній розробці сайту потрібно врахувати безліч різних факторів для того, щоб сайт був максимально привабливим “в очах” пошукових систем та міг зміцнити лідируючі позиції у пошуковій видачі.

При розробці цього сайту ми:

  • заклали покращену для SEO-просування структуру каталогу товарів
  • оновили структуру та вид URL-адрес
  • налаштували коректну транслітерацію URL-адрес українською та російською мовами
  • правильно реалізували "хлібні крихти" - тепер вони зручні для відвідувачів і виконують свою функцію перед пошуковими системами
  • провели оптимізацію атрибутів зображень
  • запрограмували автоматичну генерацію заголовків товарних сторінок

Ще ряд робіт було виконано перед самою викладкою сайту:

  • розробили та запрограмували автоматичну генерацію мета-даних для всіх Категорій та Карток товарів
  • склали та налаштували список 301-редиректів (для зв'язування відповідностей старих сторінок сайту з новими)
  • оновили файли Robots.txt та Sitemap.xml

11

людина працювала над проектом

71 год

зайняли розробка та погодження ТЗ, маркетингове дослідження та прототипування сайту

28

різних прототипів розроблено під час проектування сайту

24

макету сторінок розроблено дизайнером



472 години

зайняла робота програмістів (більша частина з них пішла на розробку функціоналу в адмін-панелі)

137 годин

у сумі витрачено SEO-фахівцем та менеджером на складання плану робіт зі стартової SEO-оптимізації та її програмну реалізацію





При розробці нового сайту була повністю змінена структура каталогу, що спочатку позначилося на пошуковому трафіку, але згодом весь трафік повернувся і почалося зростання природних переходів у порівнянні з аналогічними періодами минулих років. .

При цьому, за аналогічного трафіку за вересень 2015 та 2016 років, кількість продажів на новому сайті збільшилась у 2 рази! Цей приклад наочно показує, як можна збільшити ваші продажі та доходи в рази лише за рахунок грамотної розробки сайту.