Кейс з SEO просування інтернет-магазину меблів.

Характеристики проекту:

  • Ціль: збільшення продажів із сайту за допомогою SEO просування у пошукових системах
  • Пошукові системи, що просуваються: Google.com.ua та Yandex.ua
  • Тематика: меблі (офісні меблі, шафи, кухні, спальні, вітальні, дитячі меблі, м'які меблі)
  • Слов, що просуваються: понад 5000
  • Регіон: Україна
  • Тип продажів: дрібний опт та роздріб
  • Конкуренція: висока
  • Цінове позиціонування: немає даних




У перші тижні запуску проекту ми провели ретельне дослідження сайту:

  • Маркетинговий аудит сайту
  • Технічний аудит сайту
  • Аналіз внутрішніх SEO характеристик сайту
  • Аналіз зовнішньої маси посилань і авторитетності проекту

Ми виявили безліч проблем щодо технічної частини сайту:

  • категорії сайту дублювалися під різними url
  • мета-теги мали ознаки переоптимізації + не були унікальними як на сайті так і в інтернет
  • структура заголовків теж не була оптимізована
  • 36% сторінок товарів та половина категорій була без текстового опису


Щодо зовнішньої оптимізації взагалі була вкрай складна ситуація:

  • Більшість посилальної маси складалася з неякісних посилань, орендованих на посилальних біржах
  • анкорліст був переспамлений анкорними посиланнями
  • вкрай мало тематичних та регіональних посилань
  • був великий ризик накладання фільтрів з боку пошукових систем

Основне наше завдання при запуску SEO просування даного проекту полягало у виправленні технічних помилок сайту та негативних наслідків неякісного просування. На підставі проведених аудитів ми склали:

  • технічне завдання на внутрішню оптимізацію сайту
  • техзавдання на роботи з підвищення авторитетності сайту в інтернет та коригування посилання профілю сайту
  • рекомендації щодо покращення конверсії сайту

Після узгодження робіт із Замовником ми запровадили всі доопрацювання на сайт, паралельно виправляючи ситуацію з авторитетністю сайту.



Меню та структура сайту

Початкова структура сайту була досить примітивною для якісного SEO. До існуючих категорій на сайті було додано ще понад 50 нових підкатегорій товарів. Для цього нам довелося значно змінити структуру верхнього та бокового меню сайту, зробивши його зручнішим як для покупців, так і для пошукових систем.

до SEO оптимізації:

після SEO оптимізації:

до SEO оптимізації:

після SEO оптимізації:


Каталог сайту

На основі аналізу запитуваності у пошукових системах товарів представлених на сайті Замовника ми переробили ієрархію категорій товарів, а також додатково візуалізували та оптимізували найпопулярніші категорії картинками над каталогом.

Контент сайту

  • На всі сторінки товарів та категорії, які або не мали контенту або мали неунікальний контент, ми написали та розмістили новий оптимізований контент.

  • На основі пошукових запитів потенційної аудиторії, нами було розроблено контентний план з некомерційних запитів. Дані запити розкривалися нами у відповідних статтях у блозі сайту та наводили додаткову тематичну аудиторію з пошукових систем. Наприклад: “Як вибрати меблі для передпокою”, “У чому відмінність ДСП від МДФ?”, “Вбудовані та корпусні шафи-купе: »і «проти» і т.д.

  • Не забули приділити увагу та публікації відгуків на сайт для збільшення довіри до сайту. Відгуки на посадкових сторінках товару значно покращили конверсію сайту, а також активували нові природні відгуки клієнтів.

Закупівля авторитетних посилань. Виправлення наслідків неякісного SEO просування

На підставі отриманих даних з аналітики та сервісів аналізу зворотних посилань, наш SEO фахівець з лінкбілдинку розробив стратегію заміщення старої заспамленої, орендованої маси посилань на нову постійну, високоавторитетну, більш тематичну та регіональну масу посилань. Протягом 4 місяців ми повністю позбулися орендованих посилань, при цьому не потрапивши під фільтри ПС і зберігши позитивну динаміку зростання маси посилань. Також було підключено крауд-маркетинг із відвідуваних форумів, блогів для отримання якісних безанкорних “розбавочних” входжень в анкорлист.

Для досягнення лідерських позицій нам були потрібні посилання з найавторитетніших джерел на ринку. SEO фахівці впоралися із цим на “відмінно”.




Недобросовісні дії конкурентів. Робота над виправленням ситуації

Через деякий час, коли сайт отримав перші позиції щодо важливих ВЧ запитів на ринку, нами було виявлено велику кількість вкрай неякісних орендованих посилань, кіт. закуповували недобросовісні конкуренти Замовника з метою знизити позиції або надіслати сайт під фільтр пошукових систем. Завдяки постійному моніторингу якості посилальної маси і швидкої реакції на спам, ми домоглися нівелювання цих дій і закріплення потрібних позицій в ТОП ПС.

Зростання позицій та відвідуваності сайту

В результаті ми отримали зростання трафіку в 5 разів за перші 6 місяців, і в 11 разів після року співпраці. Просто пропорційно зростанню відвідувачів на сайті з органічного пошуку, піднялися й аудиторії відвідувачів з інших безкоштовних каналів referral, direct.

Зростання кількості продажів та звернень до відділу продажів

Кількість покупок збільшилася відповідно до зростання відвідувачів на сайті. Завдяки нашій успішній роботі вартість одного відвідувача з пошуку зменшилась у 7 разів, а Замовник вийшов у лідери з онлайн-продажів меблів в Україні.

    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Катерина
    Web developer