Восени цього року нам знадобилося ще більше фарб, ще ближче за небо. Так, ми вирішили вирушити у похід. Це було сходження СтарМаркетингу на Говерлу. Наш шлях лежав до високогірного озера Несамовіт, а від нього стежками, дорогами кам'яними до найвищої точки на території України. Два дні ми йшли гірськими хребтами, дихали бузковим туманом і опинилися на вершині найвищої гори.
2061 метр над рівнем моря – це свіжий вітер натхнення та ураган нових сил, які саме час спрямувати у потрібне русло. З нетерпінням приступаємо до проектів, щоб якнайшвидше передати те саме почуття, коли все виходить найкращим чином. Тільки тепер не в повітряному просторі піднебесся, а реальному світі маркетингу. Хай буде вам більше продажів — нам вищі показники ефективності!