🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Остання частина перекладу статті блогера та консультанта з Digital Marketing Гаррі Дека про поширені помилки стратегії просування в соціальних мережах. Початок статті читайте тут.

7. Повний URL в описі

Коли ви вставляєте посилання у полі статусу, Facebook генерує інтерактивні зображення + уривок тексту. Таким чином, вставлене посилання є зайвим і має бути видалено. Її місце зазвичай займає яскравий опис. Посилання ніколи не повинні бути без опису.

Ця сама ідея може бути реалізована і для Twitter. Варто використовувати послуги коротких посилань для цієї соціальної мережі, щоб залишити більше місця. Крім того, деякі сервіси коротких посилань, такі як Bitly або Goo.gl , допомагають відстежувати кількість кліків.

8.Часті чи нерегулярні публікації 

Публікації постів один за одним протягом декількох хвилин, це гарний привід для передплатників відписатися або просто пропустити ваші записи. Компанії повинні використовувати інструменти планування, наприклад, Bufferapp або Hootsuite вибір оптимального часу публікації. У Facebook маркетологи можуть переглянути статистику, розділ "Публікації", де показано час відвідування сторінки її передплатниками.
Інша крайність – рідкісні чи нерегулярні публікації. Вони змушують забути про вас. Створюйте постійний графік публікацій, щоб читачі знали, коли від вас чекати на оновлення.

9. Ігнорування коментарів

Відповідальні за стратегію SMM повинні реагувати на потреби клієнтів, відповідаючи на зауваження в соціальних мережах.

Крім того, бренди мають якнайшвидше відповідати на негативні коментарі. Якщо ви ігноруєте їх, обов'язково втратите довіру та передплатників. Іноді перетворення негативного досвіду на позитивний, виправлення помилок, можуть сформувати ще більш лояльного клієнта.

 

10. Відсутність маркетингових дослідженьЗростання охоплення групи

Для ефективного просування в соціальних мережахІнтернет-маркетологи повинні проаналізувати зусилля, витрачені на SMM Ваше охоплення зростає? Ви залучаєте дедалі більше послідовників, чи ваша статистика неухильно падає? Ваші пости відповідають місії та принципам брендингу? Якщо це можливо, чи розраховуєте ви ROI? Які показники є важливими для вас?

Аналіз ефективності має вирішальне значення для успішної маркетингової кампанії. Але пам'ятайте, що аналізувати потрібно не тільки збільшення кількості передплатників, коментарів, лайків і т.д. кінцевою метою, ви витрачаєте свій час даремно.

Підсумки:

До того часу, як ідеї поширюватимуться вірусно, компанії повинні зрозуміти, що соціальні мережі — один із інструментів загальної маркетингової стратегії. На кожному з її аспектів необхідно сфокусуватися та виконати. Уникаючи викладених вище помилок, маркетологи зможуть збільшувати присутність свого бізнесу в мережі Інтернет.

Які помилки з перелічених ви робили чи навпаки яких уникаєте?

Оригінал статті читайте тут

 


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська