ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38-098-887-05-49
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

Хештеги – один із засобів просування в соцмережах. За ними алгоритми класифікують та демонструють контент у пошуку, а користувачі знаходять інформацію та корисні облікові записи. Так у соцмережах безкоштовно популяризують товари, послуги та бренди.

Що таке хештег?

Це позначення походить від латинського hashtag: hash – грати, tag – мітка, ставиться перед ключовим словом чи фразою. Воно як маркер або ярлик, що показує, що вміст відповідає певній темі. Формуються добірки із сотень та тисяч постів.

Слова в хештегу російською або англійською пишуть разом, через нижнє підкреслення _ або з великої літери, іноді додають емодзі в кінці. Кожен варіант написання – це окремі позначки. 

Матеріали, виділені на латиниці, показуються також для Англії, Америки та інших англомовних країн. Якщо компанія продає товари тільки по Україні, закордонні відвідувачі можуть не стати клієнтами, натомість збільшиться відвідуваність та активність на сторінці. Позначення на кирилиці та на латиниці у різних формулюваннях розширюють географію показів. 

Маркування # працює для відкритих облікових записів, доступних для взаємодії всім. У закритих пабликах пости та сторіс побачать лише фоловери. 

Рекомендується перевіряти правопис, щоб через помилку в маркері не втратити аудиторію. Неправильно написані слова застосовують, якщо їх часто вводять. 

Типи хештегов по частотности

Цю характеристику відстежують у пошуку за кількістю згадок:

  • Зверхчастотні – понад 1 млн, високочастотні – до 1 млн – збільшують початкову масу послідовників і глядачів сторіс. Більшість реакцій походить від роботів і комерційних профілів, що діють через послуги маслайкінгу та масфоловінгу. Шанси опинитися у ТОПі невеликі.
  • Зреднечастотние – від 10 до 100 тис. Ефективні для розширення зацікавленої аудиторії.
  • Нізкочастотние – до 10 тис. Сприяють просуванню  вузьконаправленої продукції.

Залучають різні комбінації варіантів із цих категорій. Одночасно збільшують активність, просувають пост, шукають замовників чи компаньйонів.

Особливості тегів #: 

  • Якщо переставити слова, результат суттєво змінюється. 
  • Зміна лише літери дає різні за популярністю добірки. 
  • До продуктів чи понять найчастіше застосовуються кілька хештегов. Хоча зміст у них однаковий, їх частотність відрізняється. 

Наприклад, блогер-дієтолог хоче знайти нових фоловерів серед любителів кави. На сторінці він розміщує пост про напій для любителів ЗСЖ – кава з маслом, вказує дві англомовних позначки: среднечастотний #bulletproofcoffee і низькочастотний #buttercoffee, охоплення розширюється. 

Види хештегов для Facebook, Instagram і LinkedIn

Користувачі різних соцмереж вписують у діалогах, постах та пошуку схожі ключові слова, що стосуються кількох категорій. Вони дієві для маркетингових завдань та розширення аудиторії на будь-якому сервісі.

Актуальні

Це запити, пов’язані з поширеними інтересами: напоями та їжею, місцевістю, хобі, дією і ін. Комерційні маркери залучають шукають товар: #coffeesale, #coffeebuy, #coffeeshop, #coffeebar, #coffeemachine. Дають зростання продажів. Висловлювання, що передають почуття, настрій, ставлення, чіпляють поціновувачів і однодумців: #coffeetime, #coffeelover, #coffeeart, #coffeelife, #coffeebreak. Додають фоловерів, лайки та репости.

Ввівши відповідну фразу у пошуку, бачимо популярні та схожі версії. Це полегшує вибір позначень # у кожній соцмережі.

Місце розташування

Назва місцевості з ключовим словом “#coffee + місто” направляє мешканців та гостей міста в кафе, магазин, фітнес-центр. Так знаходять товари, виконавці послуг, туристичні курорти, навчальні заклади. 

Бренд

Бізнес або продукцію популяризують через “# + назву компанії” в історії або повідомленні з промокодом, оголошення про акцію, з привабливим фото товару.  

Позначка “#нашакоманда+фірма” знайомить із співробітниками. Вони розповідають про себе, діляться кумедними історіями, показують професійні навички. Це викликає довіру і приваблює відвідувачів на приватну ферму, студію дизайну одягу, кафе або розважальний центр. 

Брендовий hashtag розповсюджують через акції. У разі просять вписувати унікальну позначку при репості зображення в сторіс. Вона допомагає компанії створити позитивну репутацію, відстежувати згадки, вести діалог із потенційними клієнтами.

Хештеги професії 

Художників та фотографів замовники знаходять через тематичні паблики, які рекомендують професіоналів за відмітками #. У свої посади самі фахівці додають аналогічні хештеги з назвою професії та місцезнаходженням. 

Події

Повідомляючи про запланований захід, застосовують “#+ назву зустрічі” та організації, що її проводить. Повідомлень про локальні події невеликого масштабу небагато. Їхнє завдання – розповісти учасникам та тим, хто цікавиться про дату початку та перебіг заходу.  

Навігація

Через “# + тема”блогери об’єднують розповіді про своє навчання, випадки з особистого чи професійного життя, а компанії – інформацію про продукти чи послуги та запрошують подивитися добірки на тему. Іноді викликають інтерес, додаючи питання, що розглядаються у пов’язаних постах. 

Особливості хештегов для Facebook, Instagram та LinkedIn 

Фрази # перевіряють на “безпеку”. Система карає санкціями за заборонені заклики, які можуть ображати аудиторію або спонукати до порушення закону, що оточують права. Не рекомендуються позначки з поганою репутацією. У видачі їх супроводжує повідомлення: 

Хоча правила використання хештегов у соцмережах схожі, існують особливості роботи у кожній системі. Враховуючи їх, вдасться розширювати охоплення та викликати зацікавленість користувачів.

Facebook

Дослідження Socialbakers показало, що надлишок хештегов знижує залучення аудиторії. Один знак # дає позитивний результат. Якщо в постах на Facebook їх більше двох, взаємодія користувачів із контентом знижується. 

Рекомендуються мітки, що вирішують конкретні завдання: повідомляють про захід, що просувають товар або бренд, що відображають інтереси користувачів. Хештеги для Facebook підбирають так само, як ключові слова для SEO:

  • Використовують сервіси генерації запитів та оцінюють їх популярність у пошуку.
  • Відстежують поширені мітки у своїй ніші та перевіряють кількість згадок.
  • Визначають охоплення своїх публікацій з різними позначеннями # на одну тему та залишають ті, за якими найбільше переглядів.

У Facebook достатньо 3–5 хештегів. Їх ставлять у тексті чи на завершення посту. Завдання – зацікавити, запропонувати дізнатись детальніше, отримати додаткові факти.

Маркери # усередині груп допомагають швидко знаходити інформацію. Можна на зображенні оформити підпис “Навігація”, розмістити мітки з темами та закріпити повідомлення. Воно стане «змістом» паблік і збільшить глибину перегляду, час перебування гостей на сторінці і приведе їх до інформації, що цікавить.

Інструмент Facebook Audience Insights допомагає краще дізнатися свою цільову аудиторію, щоб підібрати відповідні позначення #. Статистика дає класифікацію за рівнем залучення, охоплення та типу публікацій. 

Instagram 

Ця соцмережа дозволяє розміщувати не більше 30 хештегов під постом та до 10 в історіях. Згідно зі статистикою від Hubspot 2020 року, середня кількість фраз з # під постами – близько 11. Рекомендується використовувати не більше 5 міток.

Де краще ставити hashtag: після основного тексту чи в коментарях? Socialinsider і Quuu провели дослідження 649 895 публікацій і дійшли таких висновків:

  • 87,7 % міток містяться у підписах до фото, а не в першому коментарі.
  • Публікації, де 27-30хештегів, не приносять підвищення залученості аудиторії.
  • Профілі до 100 тисяч передплатників отримують більше охоплення, якщо хештеги в кінці тексту, де від 100 тисяч фоловерів, найкращий результат вони дають у коментарях. 

На залучення користувачів впливає затребуваність позначок з ґратами, місце їх розміщення та кількість передплатників профілю. Аналітика взаємодії читачів допомагає визначити, які ключові фрази та місце їх розміщення ефективніше.

LinkedIn

У цій соцмережі значно менше публікацій, ніж у Facebook або Instagram, тому стратегія застосування хештегов відрізняється:

  • При оформленні бізнес-акаунту LinkedIn надає список ключових слів, що рекомендуються для профілю. Можна додати трохи більше трьох або вказати свої. Вони не стають інтерактивними та не виділяються синім кольором. 
  • Хештеги додають повідомлення в будь-яке місце, коли діляться відео, фото. Можна ввести свою ключову фразу. Грати використовують у коментарях та статтях, однак вони не відображаються у каналах хештегов.
  • Позначки до статті вносять у спеціальному коментарі. Коли натискають «Опублікувати», з’являється спливаюче вікно, де в одному з пунктів пропонується повідомити зміст. У полі ставлять хештеги, які відповідають тематиці тексту. У LinkedIn не можна змінити їх в опублікованих статтях. У тексті мітки не активні. 
  • Рекомендується використовувати не більше трьох хештегов, як про це говорив Піт Девіс, колишній директор з управління продуктами в LinkedIn, у статті на сайті компанії.

Хештеги оптимізують пошук та поширюють інформацію серед цільової аудиторії та ними важливо правильно користуватися. Однак, максимальне зростання трафіку та активності на сторінці отримують при постійному професійному просуванні та рекламі в соцмережах. Вона демонструється набагато більшій кількості користувачів, які цікавляться тематикою паблика або бізнес-профілю. Поєднуючи всі засоби просування, досягають стабільного зростання залученості фоловерів та розширення охоплення.

Rating 5 / 5. 1


About the author - Вадим Стеблинский