🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Спочатку під push-повідомленнями малися на увазі повідомлення від різних програм на смартфонах і планшетах, які можна було спостерігати в так званій "шторці". А віднедавна технологія push-повідомлень активно використовується і на web-сайтах.

Ви, напевно, вже зустрічали на багатьох сайтах спливаючі вікна, які з'являються в лівому верхньому кутку і просять дозволити надсилати вам повідомлення. Вікно з'являється при першому заході на сайт і "переслідуватиме" вас, поки ви не підпишетеся на повідомлення або не відмовитеся від них. Нижче, з нерекламною метою, наведено приклад такого повідомлення з одного з найпопулярніших інтернет-магазинів України.

 1

Що станеться, якщо ви все-таки наважитеся підписатися на повідомлення? — точно не станеться нічого страшного. Якщо ресурс вам цікавий, то сміливо можете підписуватись і отримувати найсвіжішу та найважливішу інформацію від нього. Так, так, саме найважливішу! Існують неписані правила розсилки push-повідомлень, згідно з якими ресурси повинні надсилати своїм передплатникам такі повідомлення не більше 1-3 разів на день (найважливіші топові новини для новинних ресурсів) або рідше (раз на кілька днів) для майданчиків, що займаються продажами.

Виглядають ці повідомлення також дуже нешкідливо - це спливаючі вікна із заголовком повідомлення та маленьким зображенням внизу екрана праворуч. Ви можете натиснути на нього та перейти на відповідну сторінку сайту або просто закрити це віконце.

2

На яких пристроях та в яких браузерах працює ця технологія

Так, push-сповіщення працюють не скрізь. Побачити їх та випробувати всі задоволення від їх використання зможуть користувачі браузерів Chrome (Windows, OS X, Linux, Android), Firefox (Windows, OS X, Linux) та Safari (OS X), причому як на комп'ютерах, так і на мобільних пристроях . Іншими браузерами технологія поки що не підтримується.

3

Переваги push-повідомлень

Якщо Ви є власником будь-якого сайту, то також можете задуматися про те, чи не встановити передплату на такі повідомлення на свій ресурс. Такі повідомлення мають радість переваг у порівнянні з підпискою на e-mail розсилки:

  1. За статистикою, більший відсоток людей підписується на такі повідомлення (порівняно з кількістю підписок на e-mail розсилки).

Люди не люблять коли їхню пошту завалюють спамом, а такі повідомлення не завдають ніяких незручностей. Ви або переходите по них, або просто закриваєте, вони у вас ніде не нагромаджуються. Сам відсоток передплати залежить від репутації вашого сайту в очах його відвідувачів та від тематики сайту.

  1. Push-повідомлення мають високий відсоток доставки і переходів — значно більша кількість людей переходить за такими повідомленнями, ніж з e-mail розсилок.
  2. Розсилка таких повідомлень не триватиме багато часу.

Вам не доведеться витрачати годинник на "верстку листа", продумування кожного слова та інших нюансів e-mail розсилок. Все, що вам потрібно, - вдало сформулювати заголовок повідомлення, щоб люди дійсно захотіли перейти по ньому.

Налаштування такої розсилки займає всього кілька хвилин і має досить непогану гнучкість. Ви зможете розсилати повідомлення ранжуючи передплатників по регіонах, сторінках сайту, з яких було здійснено підписку (тобто за інтересами), за датою підписки, за пристроями та браузерами.

Ось приклад такого налаштування на сервісі, який ми використовуємо:

Чи потрібна передплата на такі повідомлення на вашому сайті?

Найкраще технологія працює на ресурсах новин. Багато людей зовсім не проти своєчасно дізнаватися про найгарячіші новини, тим більше від ресурсу, якому вони довіряють. Але, якщо ви власник інтернет-магазину або сайту послуг з великою кількістю постійних клієнтів, вам ця технологія також може допомогти підвищити продажі. Ви зможете розсилати вашим лояльним передплатникам інформацію про новинки у вашому каталозі, акції та спеціальні пропозиції.

Також варто зауважити, що більшість великих інтернет-магазинів вже активно поповнюють свою базу передплатників. Тому є сенс встановити скрипт збору передплатників якнайшвидше, поки ці повідомлення не “набридли” людям і вони досить активно дозволяють надсилати їм повідомлення.

Як встановити скрипт собі на веб-сайт?

  1. Ви можете встановити свій власний збирач передплат на push-сповіщення, і вся база буде збиратися на вашому сайті. Але для цього необхідно, щоб у вас на сайті був встановлений SSL-сертифікат, що гарантує безпеку роботи з особистими даними користувачів.
  2. Якщо SSL-сертифікат у вас немає, ви можете скористатися одним з безлічі сервісів, що надають таку послугу. Вибрати сервіс ви можете на власний розсуд. Кожен з них має свої умови роботи та тарифи на розсилки.

Ми на сьогоднішній день користуємося сервісом, який дозволяє розсилати push-сповіщення абсолютно безкоштовно по базі не більше 2000 передплатників.

Установка такого скрипту від сервісу розсилок проходить досить легко і швидко, а значить впровадження технології на сайт коштує досить дешево. Окупити витрати на її впровадження та ведення розсилок не складе Вам труднощів.

Підписуйтесь і на наші push-сповіщення. Ми обіцяємо “пушити” вас лише найцікавішими новинами та матеріалами!

Автор: керівник відділу web-розробки агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Олександр Матол.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська