🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Невідкладність, терміновість, актуальність або звична нам назва цієї техніки — обмеження за часом і кількістю товарів може стати вашою сильною маркетинговою тактикою підвищення продажів. Ось кілька чудових прикладів із роздрібної торгівлі. Це найкращі приклади сайтів електронної комерції, які успішно використовують техніку обмежень та можуть дати багатьом інтернет-магазинам слушні практичні ідеї.

Що таке обмеження за часом та кількістю в інтернет-маркетингу?

Корисна тактика про яку йдеться по суті змушує клієнта дійти рішення про здійснення покупки, щонайменше, прискорити процес прийняття цього рішення.

Наприклад, коли відвідувачі лише переглядають товари з метою подумати про покупку пізніше, то прийоми обмеження за часом та кількістю товарів можуть просто схилити їх до придбання.
Теоретично це чудово, але з цією тактикою легко перестаратися. Помірна кількість таких елементів на вашому сайті буде ефективною, але якщо використовувати повідомлення про терміновість занадто часто, користувачі навчаться ігнорувати ваші повідомлення.
Крім того, обмеження щодо кількості товарів можна розглядати як спосіб підтримки клієнтів. Якщо рівень запасів певних товарів низький, це допоможе людям знати це перш ніж складі закінчаться товари.

Так само, інформація про терміни доставки може допомогти клієнтам уникнути проблем із несвоєчасністю товарів, особливо якщо товари очікуються перед святами, на День Народження чи Новий Рік.

Обмеження за часом та кількістю, як правило, вказують на сайті у таких випадках:

  • Низькі рівні запасів, обмежена серія чи час придатності товарів.
  • Акції із обмеженим часом.
  • Спеціальні пропозиції щодо доставки.
  • Строки доставки продукції.

 

Покупон

Для певних сайтів, таких як “Покупон”, обмеження часу становлять основу їхньої бізнес-моделі, враховуючи той факт, що більшість пропозицій є обмеженими.
Ось так це посилюється інформацією про те, що залишилося не так багато часу, щоб скористатися пропозицією і як багато людей уже встигли купити.

 

Сайт Покупон - маркетинг обмежених пропозицій за часом

 

 

Hotels.com

Обмеження за часом та кількістю звичайна практика для Hotels.com, як показує їхній сайт:
Hotelscom - маркетинг для готелів, туристичного бізнесу

 

Інформації про те, що залишився тільки один вільний номер, буде достатньо, щоб підштовхнути багатьох користувачів швидше забронювати, в той час як інші спливаючі повідомлення також мотивують клієнтів, повідомляючи, як багато людей шукають номер на цій сторінці.

 Hotelscom - мотивація забронювати номер, онлайн-продаж для туристичного бізнесу

 

 

House of Fraser

Приклад інтернет-магазину House of Fraser з Великобританії, на якому інформація про доступні розміри взуття говорить користувачам, що їм варто поквапитися з покупкою. Якщо їх розмір відповідає тим, що залишились у наявності.

Це дуже корисна інформація, яку можна віднести до категорії підтримки клієнтів, а не лише техніки продажу.

HouseofFraser - підтримка клієнтів та підвищення конверсії інтернет-магазину

 

Також на сайті додані інші повідомлення, які показують скільки разів цей товар купували протягом останніх кількох днів. Ця інформація говорить клієнтам, що вони повинні швидко приймати рішення, перш ніж всі розкуплять інші користувачі.

HouseofFraser - підвищення конверсії та онлайн-продажів для магазинів одягу та взуття

 

 

Wolf & Badger

Інформація про наявність товарів на складі спонукає до покупки лише користувачів, які її побачать. У будь-якому випадку повідомлення такого роду має виділятися на загальному тлі більше, ніж показано на цій сторінці, можна використовувати хоча б інший колір тексту, на відміну від решти.

WolfandBadger - спонукання до покупки на сайті

 

Zappos

Якщо ви будете вибирати розмір цього взуття, Zappos надасть вам інформацію про наявність запасів на складі.

Інформацію легко побачити поруч із кнопкою додавання до кошика, а червоний колір робить її ще помітнішим.

Zappos - правильне розміщення інформації та кнопки для підвищення конверсії

 

Secret Sales

Бізнес-модель цієї компанії побудована на акціях, обмежених за часом, тому використання прийомів обмеження є переважною їхньою технікою.

Кожна сторінка продукту містить інформацію, подібну до цієї. Не найбільша деталь на сторінці, але це частково тому, що користувачі очікують, що на цьому сайті всі товари мають обмеження за часом.

SecretSales – бізнес-модель сайту за допомогою акцій, обмежених за часом

У картках товарів з результатів пошуку зазначено кількість одиниць, що залишилися. Зверніть увагу, що багато сайтів не використовують таку інформацію, а це сприяє тому, що повідомлення про обмеження викликають більшу довіру серед користувачів.

SecretSales - фішки для підвищення продаж товарів на сайті

 

Modcloth

Обмеження часу можуть також використовуватися в листах або бути частиною email-маркетингу.

Наприклад, можливо сповіщати людей про те, що вони мають лише кілька днів для можливості скористатися вашою пропозицією.

Modcloth - як використовувати акції, обмежені за часом у розсилці та email-маркетингу

 

Booking.com

Booking.com неперевершений майстер щодо використання техніки обмежень за часом та кількістю для підвищення продажів. Компанія використовує безліч видів передачі інформації для людей під час перегляду сторінок сайту, бронювання та цінових пропозицій.

Тут у нас є обмежений час продажу, готелі, які були заброньовані кілька разів сьогодні, обмежена пропозиція ціни та кількості номерів. Всі разом ці повідомлення говорять клієнтам, що вони повинні діяти швидко.

Bookingcom - акції з обмеженим часом та спливаючі вікна на сайті

 

Naked Wines

На сайті Naked Wines є таймер зворотного відліку для отримання доставки наступного дня від часу розміщення товару кошик. Це забезпечує додатковий поштовх для клієнтів, які хочуть отримати у свої руки улюблене вино якнайшвидше.

NakedWines - інтернет-маркетинг для підвищення продажів алкогольних напоїв та продуктів

 

 

Gap – надто багато термінової інформації?

Як згадувалося раніше, прийоми обмежень і терміновості можна почати використовувати в занадто великих кількостях, настільки, що клієнти ігноруватимуть їх. У цьому випадку Gap використав цю техніку п'ять разів на тиждень через email розсилку.

 

Звичайно, деякі клієнти можуть не помітити частоту таких повідомлень, але ті, хто помітять зрозуміють, що листи Gap не є такими терміновими, як вони здаються.

Gap - занадто багато закликів до дії та акцій

 

Резюме

 

Обмеження за часом та кількістю можуть бути сильною маркетинговою тактикою, але вони мають бути використані належним чином. Якщо на своєму сайті ви розміщуєте надто багато повідомлень про дефіцит на складі, продажі з обмеженими термінами тощо, це призведе до того, що люди перестануть звертати на них увагу.

 

Інформація насправді повинна бути корисною для користувачів, дозволяючи їм знати, що якщо вони хочуть товар, то вони повинні прийняти рішення швидше, ніж вони, можливо, звикли це робити. Ваші повідомлення повинні допомогти клієнтам не проґавити потрібний товар.

 

Які приклади ви побачили на комерційних сайтах?
Чи маєте досвід використання тактики самостійно?
Розкажіть мені у коментарях…

 

 

SMM спеціаліст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Ірма Нановська

Джерело матеріалів:10 ways online retailers can use urgency to increase conversions

 

Практика обмежень за часом і кількістю ґрунтується на принципі «Дефіциту» Чалдіні, дізнайтесь докладніше про це та інші способи підвищення конверсії:  6 принципів переконання та їх практичне застосування в Інтернет-маркетингу


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська