🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49
Як і навіщо оптимізувати соціальні мережі для пошукових систем

Хоча сторінки соцмереж рідко побачиш у пошуковій видачі, чи потрібна їм SEO-оптимізація? Так! За деякими запитами Google показує посилання на Pinterest, Facebook та Instagram у першій десятці. Якщо профіль не з'являється у результатах пошуку, є як мінімум 3 причини SEO-оптимізувати соцмережі та 5 способів, як це зробити.

Сторінки соціальних мереж у пошуковій видачі Google

Непрямий вплив соціальних мереж на просування Google доведено!

Щодо того, чи пошукова система оцінює «соціальні сигнали» як один із факторів ранжирування, суперечки тривають. Тим не менш, такі канали опосередковано впливають на просування у видачі. Дослідження, проведене CognitiveSEO, показало, що «сильна» присутність у соцмережі – лайки, репости, коментарі та перегляди – співвідноситься з високим рейтингом у пошуковій видачі. Ті, хто займає місця в ТОП-3 Google, популярні і в соцмережах.

Налаштування та ведення таргетованої реклами в Соцмережах.

Контент соціальних мереж індексується

Отже, його необхідно враховувати у контент-маркетинговій кампанії. Пост, що став "вірусним", не завжди потрапляє у видачу. Однак, його популярність може вплинути на просування сайту компанії або блогу.

Збільшується авторитет

Значна частина контенту поширюється через соціальні мережі. Якщо обліковий запис присвячений фітнесу, зворотні посилання на нього з популярних фітнес-блогів додадуть «очків» рейтингу в Google.

З соцмереж приходять реальні користувачі, які збільшують органічний трафік. А це найпереконливіше говорить пошуковій системі, що сайт гідний ТОПу.

Вплив соцмереж на SEO просування

Основні «хитрощі» SEO для сайтів застосовні для оптимізації Facebook, Instagram, Pinterest та ін. Підвищується якість контенту, підкреслюється статус бренду чи компанії та покращується репутація. Розглянемо, що може зробити будь-який власник облікового запису, щоб поліпшити його.

5 порад, як оптимізувати соцмережі для пошукової видачі

Основні етапи оптимізації акаунту – це робота з новим та старим контентом, зображеннями, шапкою профілю та коментарями. Будь-які зміни починаються з аналізу потреб аудиторії та завдань сторінки. Перевірка всіх елементів профілю показує, що потрібно покращити. Розглянемо, що потрібно робити для seo-оптимізації соцмереж.

Поради щодо оптимізації соцмережі для пошукової видачі

Створювати контент для людей

Пошукові алгоритми удосконалюються. Тепер вони розуміють намір користувачів та відстежують, чи відповідає їм контент. Недостатньо лише наповнити малоінформативний текст ключовими фразами. Зрозуміти, що зацікавить відвідувачів сторінки, які питання та завдання – перше, що потрібно, щоб створювати контент «для людей».

Звичайно, ключові слова важливо використовувати як орієнтир для алгоритмів пошуку. Проте, вони працюють у комплексі з цікавим та корисним для аудиторії змістом.

Створюючи тексти для постів та історій, їх всебічно опрацьовують:

  • Поділяють особистий та робочий акаунти. Більшості відвідувачів не цікаво читати пости про особисте життя, коли вони зайшли «у справі». Щоб посилити емоційний зв'язок із передплатниками, у бізнес-профілі можна вказати посилання на свою неофіційну сторінку.
  • Перевіряють достовірність відомостей. Прославитися розповсюджувачем фейків зашкодить репутації будь-якого бренду.
  • Регулярно проводять гігієну облікового запису. Хейтери та тролі створюють провокаційні ситуації чи не під кожним постом популярного акаунту. Модерація повідомлень із образами, нецензурною мовою, спамом та іншими неприємними висловлюваннями допоможе очистити обліковий запис від того, що відштовхує дружню аудиторію. Звісно, не кожне недоброзичливе повідомлення – тролінг. Тактовні та продумані відповіді на адекватні зауваження відвідувачів викликають повагу та довіру читачів.

Зробити красуню з «сірої мишки»

Якщо в соцмережах публікації можна редагувати, покращувати існуючий контент можна постійно: додавати в тексти нову інформацію або свіжу статистику, доповнювати фотогалерею.

Особливу увагу варто приділити публікаціям із низькою кількістю лайків, коментарів та ріпостів. Це як успішна робота візажиста та стиліста, яка робить красуню з «сірої мишки». Оновлений текст приверне натовпи шанувальників до раніше непривабливої публікації. Через «Історії» можна повідомити про зміни. Сторінка пожвавлюється, зростає кількість ріпостів та пошукові роботи фіксують активність.

Оновлюйте старий контент у соцмережах

Оптимізувати зображення

Недостатньо просто завантажити знімок з камери смартфона в обліковий запис. Обробка фотографії у редакторі – це ще не все. Зображення оптимізують так:

  • Вибирають формат та розмір картинки, що рекомендуються розробниками платформи соціальної мережі. 
  • Перейменовують файл перед завантаженням. У назві використовують ключові фрази, роблять транслітерацію латинськими літерами, слова поділяють тире.
  • Природно вписують ключові слова альтернативний текст до зображень. Його зчитують програми для людей із порушеннями зору та фіксують пошукові системи. 
  • Якщо в соцмережі передбачені заголовки до зображень, вони використовують ключові слова.
  • Додають хештеги з пошуковими фразами. Це корисно для просування всередині соцмережі та підвищує трафік.

Важливо! Варто перевіряти значення хештегів, щоб не виявитися випадковим підбурювачем чи учасником якогось сумнівного громадського руху. Це непорозуміння може негативно вплинути на репутацію в очах аудиторії.

Спростити репостинг контенту

Для того, щоб відвідувачі сторінки активно ділилися публікаціями, крім цікавого тексту та привабливого зображення використовують:

  • Які чіпляють або провокаційні заголовки з ефектом сенсації. Відвідувачам захочеться забрати статтю на свою сторінку, щоби здивувати власну аудиторію. 
  • Заохочувальні заклики до дії. Фрази підбирають залежно від віку, зайнятості та інтересів відвідувачів. Продумують які слова спонукають поділитися публікацією.
  • Кнопки «Поділитись у соцмережах» на сайті компанії. Їх розміщують у вкладці «Про нас» та на кожній веб-сторінці. Можна додавати таку опцію біля найсмачніших фрагментів, щоб читач одразу клікнув.

Налаштувати профілі у соцмережах

Для seo-оптимізації облікового запису враховують такі фактори:

  • Стиль оформлення соцмереж відповідають сайту компанії. Це робить бренд упізнаваним, підвищує статус.
  • У шапці профілю вказують, чому присвячена сторінка та яку корисну інформацію відвідувач на ній знайде. Прикріплюють активне посилання на сайт або додатковий обліковий запис.
  • Дані про компанію збігаються із зазначеними у всіх інших джерелах.
  • У назві облікового запису використовують ключові фрази. Це підвищує ймовірність того, що посилання на сторінку з'явиться у видачі Google.
  • Досягти показників, які відкривають акаунту розширені можливості. Наприклад, у Instagram у профілю має бути не менше 10 000 передплатників, щоб з'явилася опція «Прикріпити посилання до Історії». Цей інструмент допомагає спрямовувати глядачів на сайт компанії, що дає природне зростання трафіку.

Seo-оптимізація облікових записів у соцмережах не буває безрезультатною. Гарантовано зростає аудиторія, активність на сторінці. Це впливає не тільки на репутацію всередині соцмережі, але й опосередковано на авторитетність Google. За деякими запитами можна опинитися в першій десятці пошукової видачі.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська