ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38-098-887-05-49
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

Показник якості – це інструмент оцінки Google. Система перевіряє, чи ключові слова відповідають пошуковим запитам. Також враховується зміст оголошень PPC. Надається бал за шкалою від 0 до 10. Чим він вищий для кожного ключового слова, тим менша ціна за клік. 

Що дає зростання показника якості?

Якщо оцінка від Google висока, оголошення надають такі додаткові переваги: 

  • Місце на першій сторінці видачі. Саме там виконується більшість переходів. Дослідження, проведене компанією MOZ, показало, що лише 3,99% користувачів заходять на другу сторінку видачі.
  • Навіть якщо ставка за клік невисока, з подальшим покращенням оголошення воно переміщується у верхню частину сторінки.
  • Наступне опрацювання відкриває можливість додавати розширення: ціну, рейтинг із зірками та кількістю відгуків, дані про місцезнаходження, посилання на сайти. Це привертає увагу, блок займає більше місця на сторінці та дає додаткову інформацію користувачам, що збільшує можливість переходу. 

Фактори, що впливають на показник якості

В першу чергу, Google розглядає такі критерії:

  • Релевантність ключових слів запитам. Саме такі «маркери» показує системі, що зміст реклами – слушний результат у конкретному випадку. 
  • CTR – рейтинг кліків. Визначає, як часто люди, котрі бачать оголошення у видачі, переходять по ньому. Чим воно популярніше, тим частіше буде показано.
  • Якість та актуальність лендингу. Чи відповідає його зміст тому, що заявлено в оголошенні? Чи легко відвідувачам орієнтуватися на сторінці? 

До кінця невідомо, який вплив кожен фактор має на оцінку якості. CTR вважається вагомим та вимірним показником. Чим більше користувачів кликають за оголошенням, тим воно цікавіше та корисніше для аудиторії з погляду Google. 

Бонус – здешевлення конверсії

Оптимізуючи всі критерії, що впливають на оцінку Google, рекламодавець отримує більш високу віддачу від інвестицій та скорочує витрати. Високий показник якості корелює зі зниженням вартості конверсії. 

Під такими витратами маються на увазі комплексні вкладення те що, щоб користувачі замовляли товар чи оформляли передплату. Сюди відноситься фінансування оптимізації та наповнення сайту, SEO-просування, контекстної та медійної реклами та ін. Оскільки не кожен клік призводить до потрібного результату, конверсія обходиться дорожче, ніж PPC.

Працюючи над підвищенням показника якості, удосконалюють як конфігурацію сайту, його наповнення, і рекламні кампанії. Сторінка стає все кориснішою для користувачів, вони частіше відвідують її, проводять на ній більше часу і рекомендують іншим. Зростає ймовірність того, що вони вчинять цільові дії.

Як підвищити якість Google реклами?

Поліпшення завжди розпочинаються з аналітики. Спочатку знаходять недоліки, щоб вибрати стратегію, методи їх усунення та підтримати позитивні здобутки. Для цього використовують інструмент «показник якості». Він знаходиться в розділі «Ключові слова» у Рекламі Google. Потім визначають причини, що знижують оцінку. Результат покращення буде максимальним, якщо опрацьовувати сайт та рекламні кампанії комплексно. 

Робота з ключовими словами

Аналізують, що пишуть користувачі під час пошуку продукту або послуги, які вони запропонують. З варіантів вибирають найбільш затребувані, що відповідають наміру та потребам покупців. Використовують ключові слова з довгим хвостом. Вони частіше наводять тих, хто справді має намір купити, а не просто читає опис та розглядає продукцію з цікавості.

Ключові фрази класифікують відповідно до тематики оголошень, враховуючи ефективність певних завдань. Формують тематичні добірки. У категорію оголошення включають лише слова, що стосуються його пропозиції, товару, що просувається. Тоді рекламу легко адаптувати під запити. Її конкретний зміст приваблює більше клієнтів.

Додають мінус-слова – ті, якими система не показуватиме оголошення. Наприклад, компанія продає жіночі сумки. Виключають запити: чоловічі сумки, дитячі сумки, іграшкові сумки, сумки для ляльок та ін. Якщо цього не зробити, то оголошення про жіночі сумки може з’явитися у видачі для тих, хто шукає дитячу сумку. Людина перейде ним, але не купить, бо шукає інший товар. А гроші за клік спишуться з рахунку.

Зміст реклами

Текст оголошення створюють так, щоб він відповідав цілям продавця, інтересам та потребам цільової аудиторії. Чим конкретніша пропозиція та ключові слова, тим більша ймовірність залучити покупців. 

Користувач шукає зелену сумку та вводить у браузері відповідний запит. На першій позиції він бачить оголошення про зелену сумку, кликає, вибирає товар і оформляє покупку. Точно підібране ключове слово, відповідне оголошення та зміст цільової сторінки призводить до успішної конверсії.

Зміст лендінгу

Сайт розробляють відповідно до рекламних оголошень, які приведуть на нього відвідувачів. Або навпаки – рекламу під існуючий односторінковий сайт. Тоді шлях клієнтів від ключового слова до конверсії проходить узгоджено. Їм легше орієнтуватися на сайті, і вони швидше роблять цільові дії. Це знижує показник відмов, що також впливає на оцінку Google.

«Технічна оптимізація»

Ідеально складене оголошення не призведе до конверсії, якщо проблеми з роботою сайту. До обов’язкової «технічної оптимізації» належить:

  • Використання відповідних URL-адрес для кожного оголошення. Якщо пропонується купити зелену сумку, посилання має вести розділ на цей товар, а не на головну сторінку.
  • Адаптація під переносні пристрої. У 2021 році 56% трафіку припало на мобільні телефони. Якщо сайт не пристосований для невеликих екранів, відвідувачам буде незручно користуватися ним.
  • Підвищення швидкості роботи сайту. Якщо сторінка довго завантажується, потенційні клієнти її швидко покинуть.

Показник якості дозволяє оцінити ефективність рекламної кампанії та заощадити бюджет. Знижується кількість випадкових відвідувачів, тому що за точної відповідності ключових слів оголошення показується зацікавленим користувачам. Потрібні всебічні знання та досвід ведення рекламних кампаній PPC, вибору пошукових фраз, створення релевантних оголошень. Досягти найвищого показника якості вийде набагато швидше, якщо це довірити професіоналам.

Rating 5 / 5. 1


About the author - Вадим Стеблинский