ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38(093)960-52-52
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

“Ми забезпечимо вашому сайту місце в Топі пошукової видачі, збільшимо трафік, а разом з ним і продажі!” – обіцяють SEO-фахівці. Це справді працює? Як у будь-якого маркетингового процесу, у SEO є свої плюси і мінуси. Як, знаючи про них, провести оптимізацію так, щоб це дало очікувані результати?

Справка: SEO (Search Engine Optimization) – комплексна робота над сайтом, щоб він відповідав алгоритмам пошукових систем. Тоді вони сприймають його як відповідний результат за запитами користувачів і показують на першій сторінці видачі.

Продумана SEO-оптимізація запорука того, що ваш веб-ресурс опиниться в Топі і його відвідає зацікавлена аудиторія. Кілька фактів за результатами досліджень:

Вплив поведінки користувачів на ранжування великий, на ньому ґрунтуються кілька сотень технічних критеріїв. Без SEO – різнопланового аналізу і всебічної роботи з веб-сторінками, не отримати місце в Топі.

Плюси SEO

  • З органічної видачі приходить зацікавлена аудиторія, оформляє покупки або замовляє послуги.
  • Підвищується якість оформлення веб-сторінок і контенту на них, що приваблює користувачів Інтернету.
  • завдяки85% користувачів звертаються до результатів органічної видачі, а не до рекламних оголошень вгорі сторінки (дослідження Ignitevisibility).
  • Охоплення аудиторії не поступається показниками від рекламних кампаній.
  • Реклама:в блогах і на інших ресурсах залишається багато інформації про сайт. Це додаткове джерело трафіку.
  • Ha різних етапах роботи над оптимізацією веб-ресурсу поступово збільшується кількість відвідувачів і зростає довіру до нього.
  • Результати від SEO можуть зберігатися надовго, залежно від засобів і способів, які застосовуються

    Мінуси SEO

    • Bce очікувані результати просування з ‘являються через 4-6 місяців.
    • Чи буде веб-ресурс у Топі залежить від відповідності алгоритмів і вимог пошукових систем. Вони часто змінюються, з ‘являються фільтри, які відстежують сторінки з застарілими методами просування і пред’ являють штрафні санкції.
    • Висока конкуренція: багато хто працює над якістю веб-ресурсів, тому за місце в Топі доведеться поборотися.
    • Ha просування впливає на те, як поводяться користувачі на сайті, як довго на ньому залишаються, чи роблять переходи по сторінках, заповнюють і відправляють форми і здійснюють покупки.
    • <<<<на SEO-фахівця, аналітика, веб-розробника, копірайтера, на софт і SEO-інструменти. Якщо освоювати оптимізацію самостійно, потрібно вкласти чимало коштів і витратити багато часу тільки на навчання, не кажучи про налаштування свого інтернет-ресурсу.

    Як оптимізувати веб-ресурс, враховуючи мінуси SEO

    Звернемо увагу на два фактори з багатьох, які значно впливають на ранжування: поведінка користувачів сайту і його відповідність технічним вимогам пошукових систем. У них є мінуси, з якими потрібно ретельно попрацювати, щоб звести їх вплив до мінімуму або звернути в плюси. Це допоможе швидше адаптувати веб-сторінки під пошукові алгоритми.

    Залежність від поведінки користувачів на веб-pecypce

    Здавалося б, неможливо вплинути на те, чи буде відвідувач активним на сайті. Однак, за допомогою SEO можна багато чого зробити, щоб він не пішов до конкурентів і здійснював цільові дії на веб-ресурсі. Кожне заповнення лід-форми, перехід за посиланням або оформлення покупки – це “очко” на користь авторитетності веб-сторінок для пошукових систем. За статистикою, 69% користувачів кажуть, що вони швидше за все, куплять товар або замовлять послугу, якщо лендинг або інтернет-магазин буде відповідати на їхні запити. На веб-ресурсі має бути все, що шукає відвідувач:

    • Продукція та послуги з описами “для людей” або цікаві та корисні статті, якщо це блог.
    • Розгорнуті відгуки, а не просто “товар відповідає опису”, відповіді на запитання,
    • Зрозумілі та максимально короткі форми для заповнення.
    • Вигідні пропозиції: акції, знижки, подарунки та ін.
    • Обіцянка чогось нового і цікавого для відвідувача, щоб він відправив сайт до закладок браузера і заходив туди частіше.
    • Bce це передбачає всебічну кропітку роботу з веб Результати від SEO залишаються надовго і стабільно працюють на просування в Топ природним шляхом – сайт стає популярним, тому що він подобається людям.

    Технічна відповідність вимогам пошукових систем.

    • Потрібен постійний аналіз мінливих пошукових і комерційних алгоритмів, щоб вчасно адаптувати сайт під них. Для різних завдань SEO існує понад 30 сервісів і програм.
    • B залежності від результатів аудиту проводяться такі “технічні” роботи:
    • Структура веб-ресурсу організується так, щоб її могли “читати” пошукові роботи, для них створюється карта сайту, внутрішня перелинковка між сторінками.
    • Формується семантичне ядро згідно з передбачуваними запитами. &lli> Їх потрібно регулярно публікувати та оновлювати, щоб сайт сприймався пошуковиками як діючий.
    • Pecypc адаптується до мобільних пристроїв.
    • Усуваються помилки HTML та ін.
    • Для того, щоб сайт був максимально адаптований під пошукові системи і потрапив у Топ, потрібно вирішити понад 200 завдань з оптимізації. Тоді можна буде взяти максимум від можливостей SEO і звести до мінімуму вплив недоліків.

      Rating 5 / 5. 1


About the author - Вадим Стеблинский