ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38-098-887-05-49
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

  1. Початок користування
  2. Навігація в ТікТок
  3. Статистика Тік Ток у всьому світі
  4. Реклама у TikTok
  5. Висновки


Короткі відео заполонили світ. Instagram просуває свої Reels, YouTube запускає Shorts. Весь світ знімає музичні кліпи, комедійні скетчі, танці, реакцію тренди, але з чого це почалося?


Перехід з фотоконтенту на відео запустив TikTok – майданчик для створення коротких відео та обміну ними. Спочатку запущений як платформа для обміну короткими відео TikTok перетворився на повноцінний відеосервіс з контентом, доступним для всіх типів глядачів. І на цю нескінченну стрічку легко підсісти.

Початок користування

Багато в чому платформа дуже нагадує свої аналоги, і якщо ви коли-небудь користувалися Facebook або Instagram Stories, то розібратися з функціональністю не важко. Втім, деякі відмінності та нюанси в TikTok все ж таки є.

Додатком легко користуватися без реєстрації, але щоб підписуватися на тиктокерів, що цікавлять, налаштовувати переваги і самому публікувати контент, доведеться зареєструватися.

Це можна зробити через профілі інших соцмереж, через свою пошту чи номер телефону.

Для навігації всередині програми використовуються розташовані в нижній частині вікна вкладки.

Головна з них це стрічка. За допомогою кнопок вгорі можна перемикатися між підписками та рекомендаціями, а іконки праворуч відповідають за передплату автора ролика, лайки, коментарі, а також шаринг в інші соцмережі та виклик меню з додатковими функціями.

У нижній частині екрану є авторський опис, хештеги та інформація про трек, який використовується у відео.

Свайпи вниз і вгору перемикають ролики, а свайп праворуч відкриває профіль автора відео, де відображається інформація про нього та інший контент.

Зверху кнопка дзвіночка, яка налаштовує повідомлення від користувача, а натиснувши кнопку з трьома точками, можна поділитися посиланням на нього, написати особисте повідомлення, а також поскаржитися або заблокувати.

На вкладці “Цікаве” легко знайти цікаву людину, музику або відео по хештегу.

Крім цього, тут же відображається контент, що курується, і популярні в даний момент мітки.

Ще одна корисна функція – це сканер QR-кодів, який слугує для швидкої підписки на користувачів. У ньому можна переглянути свій особистий QR-код і показати його іншій людині.

На вкладці “Вхідні” будуть сповіщення про нові відео та прямі ефіри, інформація про заходи та тренди TikTok, а також особисті повідомлення, в яких можна вести листування з іншими користувачами соцмережі.


Розділ «Профіль», як і в Instagram, є відображенням інформації про вас.

Крім галереї, опублікованих і роликів, що сподобалися, тут є статистика за передплатниками та лайками, опис профілю та можливість виклику налаштувань програми.

За допомогою кнопок на верхній панелі можна додати користувачів зі списку контактів та друзів у соцмережах та переглянути календар заходів, на які ви зареєстровані.

Центральну кнопку на панелі інструментів відведено найголовнішої функції — створення контенту.

Як завжди, є два способи: зняти та опублікувати новий ролик або вибрати готове відео з галереї.

Статистика Тік Ток у всьому світі

  • Понад 1 мільярд активних користувачів щомісяця, згідно з прес-релізом TikTok у 2021 році. Ця цифра невпинно зростає.
  • Найбільша завантажена програма в 2021 році, загальна кількість завантажень TikTok перевищує 2,5 мільярда. Згідно зі звітом Forbes, у другому кварталі 2021 року TikTok мав більше завантажень, ніж будь-який інший додаток у світі. Також, за даними Statista, користувачі завантажили програму майже 205 мільйонів разів. Звичайно, популярність програми не знизиться до 2022 року, а це означає, що кількість завантажень, швидше за все, зросте.
  • TikTok увійшов до трійки найшвидших брендів. 2020 рік був одним із найкращих для платформи: загальна кількість завантажень веб-сайту досягла 2,6 мільярда. Він зайняв третє місце у звіті Morning Consult з найшвидших брендів року
  • Грудень 2019 р.: 74,5% користувачів були активні у додатку. Люди часто завантажують кілька додатків і рідко їх використовують, це не стосується TikTok. Звіт App Ape передбачає, що 23% людей використовували програму протягом 2/3 грудня, і тільки 26% не використовували її взагалі.
  • “TikTok” – третій за популярністю пошуковий запит на YouTube. На YouTube зазвичай є збірки різних тенденцій TikTok, що є унікальним для найстарішої платформи обміну відео в Інтернеті.
  • Дані дослідження Pew показують, що 48% людей віком від 18 до 29 років та 22% людей віком 30-49 років використовували TikTok.
  • 2021 року 59% користувачів TikTok у всьому світі були жінками.
  • Виторг TikTok у 2021 році зріс на 60% до 63 мільярдів доларів.
  • У період з квітня 2019 року до травня 2018 року покупки всередині додатка збільшилися на 500 %, що принесло загальний дохід у розмірі 7,4 млрд доларів. Згідно зі звітом Comprar Acciones, у період із січня 2020 по 2021 рік кількість покупок усередині додатку для TikTok збільшилася майже на 380%.
  • Наприкінці 2020 року загальна вартість Bytedance оцінювалася у 180 мільярдів доларів, проте торгівля на приватних ринках перевищила 350 мільярдів доларів. Усього за два роки до цього у 2018 році компанія коштувала 78 мільярдів доларів.
  • За даними AppAnnie, користувачі витрачають набагато більше часу на перегляд TikTok, ніж YouTube. Люди можуть переглядати новий контент за дуже короткий час, враховуючи стиль контенту, який пропонує TikTok, особливо в порівнянні з YouTube. Це допомагає пояснити, чому ваш маркетинговий бюджет може бути краще використаний за межами YouTube та в TikTok.
  • За даними Statista, середня посада в TikTok має 18%. рівень залученості. Instagram має середній рівень залучення 1,10%.
  • У порівнянні з іншими платформами соціальних мереж App Ape Lab виявила, що TikTok значно привабливіший. Відповідно до звіту, молоде покоління може проводити у додатку до 52 хвилин щодня.

Реклама у TikTok

В офіційному керівництві TikTok говориться, що найуспішніша реклама на платформі — це та, яка націлена на емоційний відгук глядача. Офіційне керівництво припускає, що компанії мають бути реальними та впізнаваними, щоб досягти успіху.

Просування в ТікТок допомагає досягти відразу кількох цілей:

  • Підвищити впізнаваність бренду та привернути увагу цільової аудиторії до вашої пропозиції.
  • Можливість зайняти лідируючу позицію. Для багатьох Тікток залишається виключно «розважальною» платформою. Але в соцмережі з’являється все більше експертних роликів, консультацій фахівців та іншого «дорослого» контенту, тому чим раніше ви займетеся просуванням відео в ТікТок, тим вищі шанси випередити конкурентів.
  • Створення ком’юніті за короткий термін. Аудиторія в ТікТок набагато простіше залучається в процес спілкування з брендом, залишає лайки і коментує відео. Водночас зростають і ваші шанси створити лояльне ком’юніті, яке у майбутньому стане адвокатом бренду.
  • Сформувати правильне уявлення про бренд, створити гарний імідж та налагодити комунікацію із цільовою аудиторією.

Найкраще просування в ТікТок підходить для B2C-сегменту (від бізнесу – до клієнта). Це всілякі товари та послуги, мобільні програми, індустрія краси, спорт, автомобільний бізнес та інше.

Просувати бренд у TikTok потрібно починати зі створення свого каналу та додавання кількох відео. Формат та тематика можуть бути різні, але контент повинен перекликатися з вашим брендом або конкретною пропозицією. Наприклад:

  • експрес-розпакування;
  • креативна коротка презентація товару чи послуги;
  • рекламний міні-кліп;
  • знайомство з командою тощо.

Щоб помітити, а ваш контент регулярно з’являвся у стрічці користувачів, потрібно завантажувати хоча б 3–5 роликів щодня з інтервалом у кілька годин. Тому розумно підготувати більше контенту заздалегідь. До того ж, знявши кілька десятків відео для ТікТока, ви краще розберетеся в специфіці майданчика і далі генерувати актуальний контент стане набагато простіше. Відповідайте на коментарі користувачів. Це теж допомагає налагодити комунікацію з аудиторією та «олюднити» ваш бренд.

Програма «Тік Тік» — це досить демократична платформа, де кожен користувач має велику свободу для самовираження. Однак є великий список тем і форматів, які адміністрація відразу блокує:

  • контент 18+ (оголені частини тіл)
  • сцени насильства;
  • будь-які заклики до суїциду, заподіяння шкоди собі чи іншим;
  • інтернет-булінг;
  • спам у будь-якому вигляді;
  • загрози тощо.

Крім того, ТікТок цілком можете забанити обліковий запис користувача за плагіат. Але тут важливо розуміти один момент. Плагіатом зазвичай називається повне копіювання та викладання контенту. Участь, наприклад, у челенджах з однаковими танцями під той самий трек їм не рахуватися не буде.
Перевага контенту в ТікТоці в тому, що він не йде «в стіл», як це зазвичай буває в Instagram, якщо не підключити рекламу, що таргетує. Соцмережа рекомендуватиме його, використовуючи внутрішні алгоритми. Чим якісніший і вірусний контент, тим активніше він поширюватиметься. Особливо якщо вийти у тренди ТікТока.

Таргетована реклама в ТікТок

Таргетована реклама в ТікТоці з’явилася лише у 2020 році і спочатку працювала виключно у США. Тепер вона стала загальнодоступною, а сам TikTok пропонує кілька форматів просування. Однак, для нас цікавий тільки формат In-feed Ads, тому що він не вимагає величезних бюджетів і може запускатися навіть без облікового запису бренду в ТікТоці. Також це найнативніший і найпопулярніший формат реклами на цьому майданчику. Головна особливість цього формату — можливість використовувати креативи, які будуть нативно виглядати у стрічці і не викликатимуть негативної реакції користувачів. Реклама у цьому форматі безшовно вбудовується у стрічку рекомендацій користувача. Це короткі відеоролики тривалістю до 15 секунд, які нагадують сторіс у Instagram. In-feed Ads можуть містити посилання та хештеги для більш ефективного просування та взаємодії з контентом. Отриманий трафік можна надсилати на сайт, сторінку завантаження програми, внутрішні сторінки TikTok або на будь-який інший майданчик.

Щоб запустити рекламу, необхідно створити рекламний кабінет. Вони бувають двох видів:

  •  Агентський – можуть створювати лише агенції, які офіційно співпрацюють із ТікТок, наприклад StarMarketing. Перевага агентських рекламних кабінетів у постійній підтримці модераторами. Якщо щось трапляється з кабінетом (бан, помилка програми, складнощі з налаштуванням), то менеджери швидко допоможуть у вирішенні проблем. В агентських облікових записах доступно більше рекламних функцій. Також відрізняється моделлю оплати – поповнювати кабінет потрібно переказом грошей до Сінгапуру, операція може затягнутися на тиждень або більше.
  • Саморег – може відкрити будь-яка людина. Немає зв’язку з підтримкою, деякі рекламні функції недоступні. Оплата здійснюється поповненням рекламного рахунку з банківської картки, що відбувається миттєво.

Створення рекламної кампанії складається з трьох компонентів: безпосередньо рекламна компанія, групи оголошень та самі оголошення.

На цьому ж етапі потрібно вибрати мету реклами – поінформованість, розгляд (трафік, встановлення програми, перегляд відео) або конверсії. Список не повний та залежить від рекламного кабінету.

Далі потрібно вибрати аудиторію, створити оголошення та запустити рекламу. Процес створення дуже подібний до створення реклами в Facebook ADS або Linkedin ADS.

Бюджет на рекламу у ТікТок

Витрати на рекламу в Тікток залежать від багатьох факторів, але основне правило – бюджет повинен бути не менше 300 $ на місяць. З меншими сумами реклама просто не запуститься. Оптимальний бюджет стартує від $500/місяць. Потрібно враховувати, що в Україні неможливо таргетуватися по містах, тільки по всій Україні, так що якщо бізнес регіональний, початкові витрати будуть вищими за середні. По містах все одно можна показувати, якщо вказати назву міста на відео. Алгоритми побачать, що користувачі з певного міста краще реагують на рекламу і частіше її показувати в потрібному гео.

Висновки

ТікТок вже міцно зміцнився у нашому житті і не збирається здавати позицій. Він давно переріс “підлітковий період” і став повноцінним інструментом для брендів та бізнесу. Ринок реклами в ньому не такий переповнений, як в Інстаграмі або фейсбуці, алгоритми працюють добре, а нові функції легко залучають аудиторію. Можливо, деяким варто подумати, перш ніж розглядати його як інструмент прямого продажу, але безумовно варто використовувати для завоювання інтересу та любові публіки, створення імені бренду, а також збору лідів для подальшої обробки з вирви продажів. ТікТок – найпотужніший інструмент, здатний підштовхнути до ухвалення рішення про покупку та підвищення довіри, а рекламний бюджет не відрізняється від бюджету в Інстаграм чи Фейсбук. У нього велика аудиторія, готова платити, та гнучкі налаштування для пошуку саме своєї аудиторії.

Rating / 5.


About the author - Карина Ким