ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38(093)960-52-52
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

Покупець залишив товар у кошику і покинув сайт? Потрібно познайомити аудиторію з брендом і зробити його впізнаваним або запропонувати товар тим, хто поки їм не цікавиться? У таких ситуаціях користуються рекламою в Контекстно-медійній мережі Google.

Довідка: Контекстно-медійну мережу Google (КМС) ще називають GDN – Google Display Network.

Можливості KMC

КМС відрізняється від PPC та інших видів Інтернет-просування тим, що реклама демонструються не у відповідь на пошукові запити. Місця для оголошень не знаходяться на сторінках видачі Google і не залежать від алгоритмів ранжування.

Покази проводяться на тих веб-ресурсах, де знаходяться користувачі: у блогах, на сайтах, каналах YouTube тощо. При цьому вони не шукають конкретний продукт і можуть переглядати контент на будь-яку тему. Можливо, користувачі цікавилися продуктом недавно або читають про те, що з ним пов ‘язано. У різних випадках Google показує оголошення відповідно до інтересів користувачів, судячи з їх дій в Мережі.

Цей вид реклами використовується для таких завдань:

  • Знайомство цільової аудиторії зі своїм продуктом.
  • Просування бренду, формування його позитивної репутації та популярності.
  • Ремаркетинг – продаж товарів і послуг тим, хто не завершив Близько 72% всіх візків в Інтернеті залишені. Тільки 8% клієнтів повертаються в інтернет-магазин, щоб здійснити оплату за товари, які вони вибрали. (Дослідження MarketingSherpa). Покупець не може визначитися з вибором магазину? Можна нагадати йому про себе, коли він переглядає веб-ресурс конкурента, розмістивши рекламу свого бренду, інтернет-магазину або продукту.
  • Продаж товарів і послуг, супутніх тим, які клієнт вже придбав. Якщо він купив смартфон, можна пропонувати йому аксесуари для мобільних гаджетів.

Налаштування реклами у KMC

Цей сервіс дозволяє докладно опрацювати саме оголошення, аудиторію та місця розміщення.

Можна створити рекламний креатив, який приверне увагу і спонукатиме до цільової дії.

Розміщення

Кому буде показано рекламу залежить від того, які критерії демонстрації вказано. Система може автоматично вибирати, на яких веб-ресурсах демонструвати оголошення, залежно від вказаних ключових слів.

Є можливість обрати вручну сайти, канали, програми і відео, де буде показано оголошення. Нею можна скористатися, якщо звички та інтереси цільової аудиторії добре відомі.

Таргетинг

Цей показник допомагає налаштувати оголошення під особливості потенційних клієнтів. У автоматичному режимі всі види таргетингу орієнтовані більше на англомовну аудиторію. Якщо працювати з ними вручну, вийде правильно налаштувати їх для своїх завдань. У таргетингу є такі критерії:

  • Демографія – стать, вік, чи є у користувача діти та ін. Це впливає на те, в якому вигляді краще піднести рекламу: текст, відео, зображення і на її зміст і стиль оформлення.
  • Геолокація – місце перебування людини.
  • To, на якому етапі вирви продажів знаходиться користувач. Оголошення можуть показуватися тим, хто залишив товар у кошику, заповнив лід-форму або широку аудиторію, яку може зацікавити реклама.
  • Тип електронних пристроїв. Люди шукають інформацію про товари і купують їх, користуючись як мобільними гаджетами, так і стаціонарними комп ‘ютерами, тому важливо охопити всі варіанти показів.
  • Інтереси. Орієнтуючись на користувачів, які шукають певні теми, товари або послуги, варто застосовувати підбір за ключовими словами. Користувацька аудиторія за інтересами в автоматичному режимі більш ефективна для іноземних проектів.
  • Можна відразу відключити показ в мобільних програмах та іграх. Вони не дають високої конверсії, якщо реклама безпосередньо з ними не пов ‘язана.

Важно! Під час налаштування таргетингу не слід робити занадто багато обмежень, інакше це звузить охоплення.

Стратегії використання KMC

Для того, щоб така реклама давала результат, потрібно ретельно підійти до її налаштування:

  1. Продумати цілі: конкретні дії користувачів, знайомство цільової аудиторії з новим брендом, підвищення активності на сайті та ін. До кожної мети можна розробити окрему кампанію. Іноді для певного товару або групи знадобиться окремий таргетинг, рекламний креатив і підбір сторінок для показів.
  2. B залежності від завдань можна використовувати різні інструменти КМС. Часто задіюються не всі види реклами одночасно, а запускаються за такими етапами:
    • Створення оголошення. Багатофункціональний конструктор адаптивного формату дозволяє використовувати різні види дизайну, способи розташування текстового вмісту та інших елементів реклами. Для тих варіантів, на які більший відгук, оформляються графічні банери під різні способи показу.
    • Вибір форматів реклами. Можна використовувати всі відповідні види і з них вибрати найефективніші на основі статистики.
    • Параметри Таргетингу: ремаркетинг, підбір аудиторії за ключовими словами і темами; за ключовими словами до контенту, DSK і тем; вибір місць розміщення вручну.
    • Аналітика за допомогою Google Analytics для вивчення поведінки користувачів у відповідь на кампанії. Вона допоможе дізнатися, які оголошення дають велику конверсію, чи збільшилася аудиторія і відповідне цьому зростання продажів і цільових дій. Чи зросла кількість локальних конверсій на різних етапах вирви продажів?
    • Використовувати ОКМС. Це вид реклами, оптимізованого пошуку майданчиків, релевантних ключовим словам, які пов ‘язані з короткочасними інтересами користувачів. Застосовується у сферах з високою конкуренцією за товаром з широким попитом.

Як і з будь-яким набором інструментів і можливостей, з контекстно-медійною мережею потрібно працювати: пробувати різні рекламні проекти і варіанти фільтрів, таргетинг, відстежувати результативність кампаній. Якщо налаштувати рекламу правильно, вона охопить аудиторію, яка зацікавиться пропозицією і конверсія зросте.

Rating 5 / 5. 1


About the author - Вадим Стеблинский