🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49
Секрети зниження вартості кліку за рахунок підвищення показника якості

Як знизити ціну кліка в контекстній рекламі, при цьому збільшивши продаж? У цьому допомагає інструмент Google - "Показник якості". Він визначає, наскільки веб-сторінки відповідають потребам аудиторії та скільки коштуватимуть переходи користувачів на сайт.

Як знизити плату за клік у Контекстній рекламі Google

Від чого залежить вартість кліку в рекламі?

Хоча тариф змінюється залежно від конкуренції у бізнес-ніші, тематики, геолокації компанії та її аудиторії, показник якості знижує чи підвищує ціну кліку для всіх рекламодавців.

Пошукова система оцінює оголошення та сайти за показниками якості від 1 до 10, де «10» – найвища оцінка з мінімальною ціною за клік.

Щоб побачити поточні результати за оголошенням, до звіту Google Реклами додають позицію «Показник якості».

Формуючи результат, Google враховує 3 фактори:

  • Рейтинг кліків CTR.
  • Релевантність реклами.
  • Якість сайту

Розглянемо кілька секретів, як працювати із цими показниками. Професіонали онлайн-маркетингу застосовують їх, щоб ціна контекстної реклами знизилася, а конверсія збільшилась.

Підвищуємо CTR та релевантність реклами

Підвищити CTR та релевантність реклами

Рейтинг кліків CTR демонструє, наскільки часто користувачі переходять за посиланням до показів. Показник релевантності впливає на те, за якими пошуковими фразами веб-сторінка з'явиться у видачі. Якщо оголошення налаштувати правильно, воно буде видно лише потенційним клієнтам. Бюджет не поллється на «порожні» кліки тих, хто шукав щось інше, але система видала їм цей результат.

Використовувати ключові слова

Аудиторія сама нагадує, як правильно налаштувати оголошення, вводячи запити в рядку пошуку браузера. Планувальник ключових слів відстежує їх та формує до списків. 

Ці фрази використовують, оформлюючи рекламу у Google Ads. Система визначає релевантність змісту за ключовими словами в заголовках, тексті і навіть у назвах файлів зображень. Так вона вибирає аудиторію, якою демонструє рекламу. Коли кампанія активна, звіт Google Ads про умови пошуку допоможе відстежити та виключити неефективні запити.

Вказати мінус-слова

Це фрази, через які реклама може показуватися аудиторії, яка не зацікавлена в купівлі товарів чи послуг. Наприклад, компанія продає смартфони. Запити "ремонт смартфонів", "смартфони б/в", "смартфони сувеніри" не відповідають завданням підприємства. Мінус-слова, які виключають – ремонт та б/в, сувеніри.

Застосувати геотаргетинг

Налаштувавши демонстрацію оголошень лише для тієї території, на якій працює компанія, вдасться охопити потрібну аудиторію та не витрачати кошти на кліки з інших регіонів. Якщо включати назву населеного пункту або області у заголовок або текст, це також сприяє тому, що реклама з'явиться у видачі для цієї місцевості.

Розширення

Це додаткові відомості, які можна вказати в оголошенні: рейтинг, інформація про наявність товару, ціна, номер телефону менеджера та ін. Це знижує кількість переходів заради «просто подивитися» і приваблює покупців.

Поліпшити якість цільової сторінки

Поліпшити якість цільової сторінки

Привабливий дизайн, зрозуміла та зручна навігація, контент, що вирішує завдання користувачів, підвищують рейтинг показника якості та знижують вартість кліку, стимулюють відвідувачів ставати клієнтами. Розглянемо кілька областей, що підвищують ефективність реклами.

Посилання у платному оголошенні

Користувачі, які кликають на рекламу PPC вгорі пошукової видачі, на 50 % частіше оформляють покупку, ніж ті, хто знаходить цей сайт в органічній видачі (MOZ). 

Реклама має направляти одразу до продукту, а не на головну сторінку інтернет-магазину. Тоді клієнту зручно відразу дізнатися більше про товар та оформити замовлення. На жаль, ще трапляються посилання, які ведуть просто на головну сторінку. Малоймовірно, що відвідувач шукатиме в каталозі на сайті потрібний йому товар. 

A/B-тестування

Компанія Microsoft лише за кілька годин збільшила дохід на 12 %, змінивши заголовок у рекламі. A/B-тестування показало, який варіант залучає аудиторію (NotifyVisitors). 

Бажано проводити перевірку окремо за кожним елементом оголошення. Застосувавши варіанти, що перемогли, вдасться максимально оптимізувати його дизайн і зміст.

Контент

38% відвідувачів залишать сайт, якщо контент та зовнішній вигляд веб-сторінок будуть непривабливими (GO-Globe).

Відвідувач затримує увагу на заголовку та опис, який показує, що тут є те, що він шукає. Його приваблює вигідну пропозицію, заклик до дії спонукає натиснути. Перейшовши на посилання, відвідувач бачить привабливі зображення, знаходить вичерпну інформацію про товар і замовляє його в один клік. 

Юзабіліті

Якісний інтерфейс користувача може підвищити коефіцієнт конверсії сайту на 200 %, а його найкраща версія - на 400% (SmallBizGenius).

Зрозуміла структура інтернет-магазину, блоки сторінки, які розміщені в логічній послідовності, кнопки, розташовані у зручному місці – все це впливає на враження відвідувача від сайту. Якщо він губиться на сторінці, довго шукає потрібний елемент – простіше піти до конкурентів, ніж витрачати час та нерви. 

Висока швидкість роботи сайту

На веб-сторінках із завантаженням тривалістю не більше 2 секунд найвищий коефіцієнт конверсії (Portent).

Близько 70 % споживачів підтвердили, що швидкість завантаження сторінок інтернет-магазину впливає на те, чи вони куплять товар (Unbounce).

Пропрацювавши технічну сторону сайту, вдасться зробити його швидше. Для цього:

  • Стискають зображення та відео, щоб знизити вагу контенту.
  • Застосовують кешування.
  • Спрощують код JavaScript та CSS.
  • Знижують кількість запитів та ін.

Адаптивний дизайн

На мобільні пристрої зараз припадає 65% часу, який ми проводимо в Мережі, враховуючи як браузери, так і програми (Бюро інтерактивної реклами IAB).

Не використані цитати на січень 2021 року в Інтернет з мобільного виходило 4,32 млрд осіб – 92,6 % від загальної кількості користувачів Всесвітньої Мережі (Statista).

Google відстежує, чи адаптується сторінка під мобільні пристрої. Це один із факторів ранжирування. Ідеальний дизайн і контент реклами або цільової сторінки не є корисними, якщо зображення не підлаштовується під різні розміри екранів. Коли блоки видно частково і з'являється смуга горизонтального прокручування – це дратує користувачів, і вони залишають сайт.

Вплив адаптивного дизайну сторінки на ціну у контекстній рекламі

Комплексна робота над веб-сторінками та рекламною кампанією підвищує показник якості та знижує вартість кліка. Зростає конверсія, що підвищує прибуток. Звертайтеся до професіоналів, щоб швидко знизити ціну контекстної реклами та отримати стабільне зростання продажів.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська